پرستاری کودک و سالمند ارزش استخدام پرستار سالمند در مقابل گزینه های دیگر - موسسه پرستاری قاب چاریتی

امروز می خواهیم در ارتباط با ارزش استخدام پرستار سالمند در مقابل گزینه های دیگری که پیش روی ما هستند بحث نمائیم ، شاید برای همه ما پیش آمده باشد که به جای استخدام شخصی به عنوان مراقب سالمند خودمان به فکر اعزام سالمند به خانه های سالمندان و یا مراقبت توسط یکی از اشخاص خانواده و یا شخصا خودمان از سالمندان مراقبت کنیم ، در هر حال می خواهیم مزایا و معایب این اقدامات را در این نوشته به اختصار توضیح دهیم.

تیم پرستاری در منزل قاب چاریتی با استفاده از کارشناسان زبده ، آکادمیک و با تجربه سعی می نماید در مقالات خود آنچیزی که شما به دنبال آن هستید را ارائه دهد و صرفا به موضوعات حساس خانواده ها توجه می نماید از این رو به شما توصیه می نمائیم در ادامه همراه ما باشید.

اعزام سالمندان به خانه سالمندان آیا عملی است ؟

شاید این جمله تکراری که اعزام سالمند به خانه سالمندان باعث آسیب های جدی روحی و روانی برای او می شود را همه ما می دانیم اما آیا از هزینه های بسیار زیاد اعزام سالمند به خانه های سالمندان آگاه هستیم آیا از نوع رفتار پرستاران سراهای سالمندان با فرد سالخورده خود آگاهیم در اینجاست که باید کمی تامل کنیم ما هیچ کنترلی بر عملکرد و نحوه برخورد پرستاران نداریم .

ما هیچ اطلاعای از میزان توانمندی های پرستاران ، مراقبین و همچنین بهیاران سرای سالمندان نداریم و قطعا منطقی به نظر نمی رسد که ارزش استخدام پرستار سالمند را در مقابل اعزام سالمند خودمان به سرای سالمندان قیاس کنیم .هیچ اطلاعی از مدارک تحصیلی ، نوع رفتار و همچنین تجربه آنها نداریم و این عوامل باعث آسیب های جدی به خودمان و همچنین سالمند تحت کنترل خانه سالمندان دارد.

سالمند در محل زندگی خودش احساس راحتی بیشتری دارد و همچنین می توانید فعالیت پرستار سالمند را زیر نظر بگیرید و در صورت مشاهده خطایی به او تذکر دهید همه چی تحت کنترل شماست و هیچ لزومی ندارد که سالمند خودتان را زیر فشار روحی و روانی قرار دهید.از طرفی وجه اجتماعی ما اجازه این کار را نمیدهد که سالمند خود را بدون توجه به مسائل ذکر شده به خانه های سالمندان بسپاریم .

ارزش استخدام پرستار سالمند و خانه سالمندان هزینه ها و دستمزد

اطلاعاتی که در جامعه آماری شش ماهه سال ۱۳۹۸ و همچنین سال ۱۳۹۷ در ارتباط با هزینه پرستار سالمند جمع آوری شده است نشان دهنده این موضوع است که این هزینه بسیار کمتر از چیزی که می بایستی به خانه های سالمندان بپردازیم ، آنها مکان های فیزیکی جهت نگهداری از افراد سالخورده فراهم کرده اند و همچنین پرسنلی را به جهت نگهداری از ساختمان ها دفاتر و .. استخدام می نمایند که تمامی این هزینه ها می بایستی توسط شما پرداخت شود .

در مقابل شما چیزی به جز یک قراداد فی مابین این مراکز با خودتان جهت قیاس ارزش استخدام پرستار و خانه های سالمندان ندارید این موضوع شاید بسیار آزار دهنده باشد که خانواده ها فقط زمان های معینی می توانند از فرد سالخورده خود ملاقات داشته باشند .هزینه پرستار سالمند با توجه به معیار های درخواستی شما و همچنین میزان تجربه و آگاهی و تحصیلات فردی کع استخدام می نمائید تحت کنترل شما است و می توانید به راحتی این موضوع را مدیریت نمائید.

خودتان از سالمندتان مراقبت نمائید و یا از خانواده درخواست کمک نمائید

قطعا کار بهتری که می توانید به نسبت اعزام سالمند به خانه سالمندان انجام دهید این است که خودتان از سالمند خودتان مراقبت کنید و یا اگر فرصت کافی به جهت این کار را ندارید از یکی از بستگان خودتان بخواهید این کار را برای شما انجام دهد ، بدشانسی زمانی است که نه در اطرافیان ما کسی که این مسئولیت را قبول نماید و نه خودمان فرصت کافی را به جهت انجام این فعالیت داریم .

و یا شاید سالمند ما نیازمند مراقبت های ویژه ای است که نیاز به تخصص و مهارت خاصی می باشد و از توان ما و افراد معمولی که هیچ آموزشی در این زمینه ندیده اند خارج است در اینجاست که می بایستی به فکر استخدام پرستار سالمند از مراکز معتبر و قابل اعتماد باشیم ، آنها می تواند با درک صحیحی از وضعیت سالمند ما مناسبترین پرستار را با هزینه ای مشخص برای ما اعزام نمایند و در اینجاست که همه چیز تحت کنترل شماست .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.