پرستاری کودک و سالمند استخدام پرستار سالمند از مراکز پرستاری مجاز و قابل اعتماد - موسسه پرستاری قاب چاریتی

امروز می خواهیم پیرامون استخدام پرستار سالمند بحث نمائیم این کار را از کجا آغاز کنیم و چه فاکتور هایی در آن تاثیر گذار است اساسا چه زمانی ما نیاز داریم که یک شخص را به عنوان مراقب از فرد سالخورده ما نگهداری نماید و چه خواسته هایی می توانیم از او داشته باشیم . در زمان بیماری ، در زمان نداشتن وقت کافی و یا زمانی که می خواهید مراقبت های تخصصی از سالمند خود داشته باشید شاید تصمیم به استخدام پرستار سالمند بگیرید.

اگر ما به این موضوع توجه نمائیم که خیلی از آیتم ها ممکن است اتفاق بیافتند به جهت نیاز ما به مراقب سالمند این موضوع برای ما جالب است که در زمان استخدام چه سوالاتی را می بایستی از مراقب بپرسیم و یا چه اقداماتی را به جهت پیدا کردن چنین شخصی انجام دهیم.

استخدام پرستار سالمند را از کجا شروع کنیم ؟

بهترین و قابل اعتماد ترین فردی که می تواند از او مراقبت نماید یکی از آشنایان و یا اعضای خانواده است که از او بخواهیم در قبال کاری که ما برای او انجام می دهیم سرویس و خدمات مشخصی را به سالمند ما ارائه دهد اما همیشه چنین اتفاق مطلوبی رخ نخواهد داد و ما به چنین شخصی دسترسی نداریم و یا فرد سالخورده ما نیازمند مراقبت های ویژه و تخصصی می باشد که می بایستی به او ارائه دهیم در همین راستا مجبور خواهیم شد که به شخصی که مهارت و ویژگی های مد نظر ما را دارد اعتماد نمائیم .

می توانیم به صورت خصوصی این کار را انجام دهیم با درج آگهی مشخص در مکان های مشخصی از افرادی که به نظر ما دارای صلاحیت هستند بخواهیم به ما مراجعه نمایند و از بین آنها شخصی را به جهت مراقبت و نگهداری از سالمند انتخاب نمائیم اما چنین کاری منطقی به نظر می رسد ؟ و یا اساسا این کار شدنی است و ما می توانیم تشخیص دهیم که چه شخصی می تواند تمام نیازهای سالمند ما را بر طرف نماید؟

در اینجا جهت استخدام پرستار سالمند راه کارهای گوناگونی وجود دارد می توانیم از مراکز پرستاری مجاز مانند قاب چاریتی بخواهیم این کار را برای ما انجام دهد اما آیا می شود به آنها اعتماد کرد ؟ سوال همین جاست چه زمانی می توانیم به یک مرکز پرستاری اعزام پزشک و پرستار اعتماد نمائیم ؟

اعتماد به مراکز پرستاری اعزام پزشک و پرستار

اعتماد به معنی آن است که شما تمامی اختیارات شناسایی فرد دارای صلاحیت و همچنین اخذ تضمین های لازم و سنجش دانش تئوری و ضمنی یک فرد را به دیگری واگذار نمائید این کار قدری سخت می باشد ولی مراکز پرستاری که روال های مشخصی جهت انتخاب افراد دارند تا حدودی می تواند از حساسیت موضوع را کاهش دهند . آنها قطعا برای انتخاب این افراد دستور العمل های مشخصی را به کار می بندند مانند اینکه قبل از اعزام هر شخصی نیرویی را به جهت بازرسی از وضعیت سالمند شما اعزام می نمایند و همچنین فیلتر هایی به جهت انتخاب افراد متقاضی این شغل ها دارند .

جزئیات انتخاب پرستار سالمند می تواند به عهده خودتان باشد به طوری که شما سوالات منظمی و درخواست های واقعی خود را از فرد معرفی شده در زمان مصاحبه شروع به کار ایشان از او خواهید پرسید ، پس می توانید با خیالی آسوده به انتخاب بهترین گزینه به جهت نگهداری از سالمند خود اقدام نمائید.

چه سوالاتی در هنگام استخدام پرستار سالمند باید بپرسیم؟

خیلی ساده است ! سوالاتی که ذهن شما را مشغول کرده است بدون رو دربایستی باید بپرسید ، شما اهل کجا هستید برای چه هدفی این شغل را انتخاب نموده اید و آیا دانش و تجربه لازم را به جهت پرستار سالمند شدن دارید و یا نه ، آیا تحصیلات مرتبط با این زمینه را دارید و یا آموزش های لازم را دیده اید ؟ می توانید در ارتباط با مدارک هوتی و صحت پاسخ های دریافتی آنها را با مرکز پرستاری به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید مدارک هویتی ، سلامتی و همچنین سابقه زندگی فرد معرفی شده را به شما اعلام نمایند آنها موظف هستند این مدارک را در اختیار شما قرار دهند.

شما در هنگام ارتباط با شخص مورد نظر به جهت استخدام پرستار سالمند ، نیاز های واقعی خود را از او اعلام می نمائید از او می خواهید که بر اساس دستورات پزکش معالج عمل کند از طرفی از مرکز پرستاری می خواهید که پایش و کنترل لازم را بر نیروی معرفی شده داشته باشد ، با اینکه مراکز معتبر پرستاری خودشان به صورت دوره ای و منظم از فعالیت نیرو و خانواده نظر سنجی های دقیقی را انجام می دهند و در صورت مغایرت با استاندارد های اعلام سریعا به تعویض نیرو دست خواهند زد.

در انتها لازم به ذکر است شما می بایستی پرستار سالمند خودتان را انتخاب کنید و یا این کار را به مراکز پزشکی و پرستاری معتبر بسپارید تا با خیال آسوده تری شخصی را به مراقبت از عزیزان خود در منزل خودشان بگمارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.