پرستاری کودک و سالمند انواع پرستار سالمند استخدام ، مراقبت و نگهداری از سالمند - موسسه پرستاری قاب چاریتی

اگر می خواهید از آژانس های پرستاری و یا به صورت خصوصی انواع پرستار سالمند استخدام کنید ، این نکات را به یاد داشته باشید تا روند استخدام مراقب شما به خوبی به پیش برود.

نیاز ها را مشخص کنید.

ممکن است سالمند عزیز شما تنها در نظافت و کارهای خانه احتیاج به کمک پرستار داشته و یا به دلیل بیماری، کهولت سن و یا هر مشکل دیگر احتیاجات پزشکی نیز داشته باشد. از آنجا که به صورت منطقی با افزایش زمان و کیفیت کار پرستار ، دستمزد او نیز زیاد می شود، باید بدانید که سالخورده شما دقیقا چه نیازهایی دارد و با توجه به آنها و با مشورت پزشک معالج سالمند ، پرستار را انتخاب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که نیاز های سالمندتان را به طور منظم ارزیابی کنید. می توانید یک فرم ویژه پرستار داشته باشید و در آن توضیحات لازم در مورد سالمند و نیازهایش را بنویسید. بیماری ها و شرایط خاص سالمندتان را نیز حتما در آن فرم وارد کنید.

انواع پرستار سالمند در مورد سابقه پرستار تحقیق کنید.

اگر می خواهید به صورت خصوصی یک پرستار استخدام کنید، در مورد سابقه، صلاحیت مدارک و مهارت مراقب سالمند تحقیق کنید. اگر می خواهید پرستار را از آژانس ها و سازمان های پرستار استخدام کنید نیز به اطلاعات تبلیغاتی آنها بسنده نکنید. خوب است که در مورد موضوعاتی مانند شرایط و مهارت های لازم برای استخدام پرستار در آژانس اطلاعاتی را به دست آورید. همچنین از کنترل و بررسی سوابق پرستار توسط آژانس اطمینان حاصل کنید.

سناریو بسازید!

در هنگام مصاحبه با مراقب سالمندی که قصد استخدام او را دارید، از او بخواهید تا عکس العمل هایش را در زمان وقوع اتفاقات ناگوار یا نا خواسته برای شما شرح دهد. مثلا از پرستار بخواهید تا به شما بگوید که در هنگام اتفاقاتی مانند  زمین خوردن سالمند، امتناع سالمند از غذا خوردن و یا در هنگام تب کردن او، چه کارهایی انجام خواهد داد. این بررسی به شما کمک می کند تا از سطح مهارت پرستار مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که پرستار می تواند در هنگام وقوع این اتفاقات، از عهده کارهای لازم بر خواهد آمد.

انواع پرستار سالمند بر کار او نظارت کنید.

صرف نظر از اینکه پرستار خود را از آژانس پرستاری استخدام کرده اید و یا او را به صورت خصوصی به کار گرفته اید، بر کار او نظارت داشته باشید. برای این کار می توانید زمانی را در نظر بگیرید تا در حالی که خودتان حضور دارید، پرستار مشغول مراقبت از عزیز سالمند شما شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.