پرستاری کودک و سالمند برقراری نظم توسط پرستار کودک با کمک والدین کودک - موسسه پرستاری قاب چاریتی

نظم توسط پرستار کودک منع کردن، روشی کلیدی برای برقراری نظم: ممنوع کردن و منع کردن از مهمترین نکاتی است که پرستار کودک باید برای برقراری نظم میان کودکان در نظر بگیرد.

تخلیه انرژی کودکان:

کودکان، انرژی زیادی دارند و باید به گونه ای آن را تخلیه کنند. بعضی اوقات بزرگ تر ها و حتی پرستار کودک به خاطر تنبلی و یا خستگی، کودکان را مجبور به نشستن و یا تماشای فیلم و تلویزیون می کنند. کودکان نیز با این موضوع کنار نمی آیند و این تناقض باعث ایجاد مشکلاتی در میان کودکان، بزرگتر ها و پرستار کودک می شود. در نتیجه، این روش، راه مناسبی برای برقراری نظم میان کودکان نیست و پرستار کودک نباید به این راه تکیه کند. پرستار کودک باید به دنبال راهی باشد که کودکان بتوانند در کمال امنیت، انرژی خود را تخلیه کنند. بازی ها کودکانه، رفتن به پارک و … میتواند راه های خوبی باشد. برای مثال اگر کودکی می خواهد “بتمن” باشد، بهتر است که پرستار کودک با در نظر گرفتن شرایط به او اجازه دهد تا در قالب علاقه اش، انرژی خود را تخلیه کند.

توجه: در اکثر مواقع، کودکان کارهایی را برای جلب توجه انجام می دهند. خوب است که پرستار کودک این مورد را همیشه در نظر داشته باشد. توجه کردن به کودکان باعث تشویق آنها شده و همچنین باعث می شود که پرستار کودک راحت تر بتواند  نظم را برقرار کند.

صحبت کردن:

بسیاری از مشکلات کودکان با صحبت کردن پرستار کودک با آنها حل می شود. پرستار کودک باید بتواند به خوبی با کودکان ارتباط برقرار کند و با آنها حرف بزند.

نظم توسط پرستار کودک زمان هایی که منع کردن نتیجه نمی دهد، پرستار کودک چه کارهایی باید انجام دهد؟

اگرچه
آماده بودن پرستار کودک همیشه مفید است، اما این ویژگی نمی تواند همه مشکلات را حل
کند. گاهی پرستار کودک باید از راه های دیگری برای برقراری نظم میان کودکان فعال و
پر انرژی استفاده کند. در ادامه به بررسی چند راهکار برای پرستار کودک می پردازیم:

  • صحبت پرستار کودک با والدین: پرستار کودک باید از عادات شخصیت کودک شناخت پیدا کند. برای تحلیل رفتار ها و شناخت بهتر کودک، خوب است که پرستار کودک با والدین صحبت هایی داشته باشد.
  • هشدار دادن: هشدار دادن نیز از راه هایی است که پرستار کودک می تواند از آن استفاده کند. مثلا هشدار بدهد که در صورت ادامه یافتن آن کار توسط کودک، تنبیهاتی برای او در نظر گرفته می شود.
  • پایبند ماندن به هشدار ها: اگر پرستار کودک هشدار هایش را عملی نکند، کودک دیگر از او حساب نمی برد. بنابراین، پایبند بودن به هشدارها برای پرستار کودک بسیار مهم است.

نگارش شده در قاب چاریتی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.