پرستاری کودک و سالمند دلایل مهمی که از کارتان به عنوان پرستار سالمند راضی باشید - موسسه پرستاری قاب چاریتی

مراقبت کردن از یک عزیز سالمند باعث تخلیه روحی و جسمی پرستار سالمند می شود. پرستاری سالمندان کاری خسته کننده است و گاهی ممکن است به نظر برسد که  پاداشی برای پرستار سالمند نخواهد داشت. با اینحال، پرستار سالمند راضی شخصی است که از شرایطی که دارد خوشحال است و می تواند آینده روشنی را برای فعالیت خود مشاهده نماید هر روز از خواب بیدار می‌شود تا با مشکلات جدید دست و پنجه نرم کند. چرا؟ چون سالمند برای او اهمیت دارد!

پرستاری سالمندان نهایت نمایش عشق است. کاری سرشار از بخشندگی است و کمتر کسی  قبول می کند آن را به عهده بگیرد.پس پرستار سالمند باید به خود اعتبار دهد. آگاه باشید که کارتان به عنوان مراقب چقدر ارزشمند و مهم است. تصور کنید در زمانهای خستگی و ناراحتی، پرستاری سالمندان چقدر می تواند تجربه مثبتی باشد! اگرچه که با نگاهی عمیق تر می توان  ظرافت و زیبایی های این پرستار سالمند بودن را دریافت.

موفقیت پرستار سالمند راضی

پرستاری سالمندان، قلمرو ناشناسی دارد. اکثر مردم برای پرستار سالمند شدن آمادگی لازم را ندارد. موارد مشخصی برای خوب بودن مراقب وجود ندارد. کتاب یا نوشته و یا منبعی برای پیش‌بینی پیشامدهای این کار موجود نیست. با این حال شما به عنوان پرستار سالمند از پس آن بر آمده اید! شما هر چیزی را که می شود یاد میگیرید، در زمان های لازم خلاق می شوید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید انجام می‌دهید. پرستاری سالمندان یک موفقیت بزرگ است و او باید به آن افتخار کند!

تجربه ای به همراه پاداش

حتی با یک سالمند بدعنق، پرستاری سالمند می تواند یکی از بهترین تجربه های زندگی شما به همراه پاداش باشد! هنگامی که مراقب به یک نظافت روزانه نگاه می‌کند ممکن است این کار ش به نظر بدون پاداش باشد. اما اگر پرستار سالمند روزی به عقب نگاه کند احتمالا به این فکر می‌کند که زمانی را که با سالمند عزیز گذرانده ، بسیار لذت­بخش بوده است. هنگامی که احساس خستگی کردید، به همین موضوع فکر کنید.

در کنار سالمند بودن

یکی از بزرگترین ترسهای رایج بین مردم درباره بیماری و مرگ این است که آنها احساس می‌کنند که قرار است به تنهایی با این دو مشکل روبرو شوند. به خاطر حضور پرستار سالمند راضی از تمام شرایط ، سالمند عزیزتان با این ترس روبرو نخواهد شد. حتی سالمندانی که با بیماری فراموشی دست و پنجه نرم می‌کنند، در سطوح خاصی متوجه می‌شود که در هنگامی که به شدت به او نیاز دارند پرستار سالمند در کنار آن‌ها خواهد بود. تلاش، توجه و زمانی که مراقب برای سالمند می گذارد، تاثیر بسیار خوبی در او دارد. این یک هدیه گرانبهاست!

لحظاتی ارزشمند برای پرستار سالمند راضی

پرستاری سالمندان همانند زندگی پر از فراز و نشیب است. اما لحظاتی در آن وجود دارد، که قلب پرستار سالمند راضی احساس فوق العاده­ای پیدا می‌کند. مانند زمانیکه یک عزیز سالمند مبتلا به فراموشی،شما را به یاد می‌آورد، هنگامی که کلمه متشکرم را از سالمندی که اغلب اوقات بدعنق است و یا هنگام  به یاد آوردن داستان قدیمی و طولانی خانوادگی که با شادی همراه بوده است. همه این‌ها برای او ارزشمند هستند. این لحظات همچنین می‌تواند برای پرستار سالمندان منبع انرژی باشد. به گذشته خود از زمانیکه پرستار سالمندان شده اید نگاه کنید. حتماً لحظات اینچنینی را خواهید یافت!

شما برای همیشه تغییر کرده اید

پرستاری سالمندان نگاه پرستار سالمند به زندگی را تغییر می دهد. این تجربه به او کمک می‌کند تا در طولانی ‌مدت متوجه شود که چه چیزی برای او مهم است و او چه اهدافی را برای خود و خانواده­اشدنبال می‌کند. حتی در شرایطی کاملاً چالش‌برانگیز، پرستاری سالمند عزیزتان تاثیر عمیقی بر روی دیدگاه شما، روابط شما و زندگیتان خواهد داشت.

ایجاد یک تغییر

هیچ وقت تاثیر خودتان بر روی دیگری را دست کم نگیرید. شما به عنوان مراقب تان پاداشی دریافت نمی کنید و همچنین ممکن است برای کارهایی که انجام می دهید و یا چیزهایی را که قربانی می کنید، کسی از شما قدردانی نکند. اما همیشه این را به یاد داشته باشید که او در حال ایجاد تغییر در زندگی شخص دیگری است. همه زندگی درباره همین موضوع است!

مقدم شمردن دیگران بر خود، لطف و مهربانی، اولویت دادن کیفیت بر کمیت زندگی و ارسال این پیام که «من به خاطر شما اینجا هستم»، همه اینها نهایت ابراز عشق هستند! پرستاری سالمندان کار آسانی نیست اما به شدت قابل ستایش است.بخشی از چیزی فراتر از خود است. به آن افتخار کنید و آن را در آغوش بکشید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.