پرستاری کودک و سالمند راهکار پرستار سالمند و یا زمانی که خانه سالمندان راه حل است؟ - موسسه پرستاری قاب چاریتی

راهکار پرستار سالمند و یا خانه سالمندان چه زمانی و چگونه ؟ ، در اینجا ایده‌هایی برای مقابله با بسیاری از احساساتی که حول تصمیم دشوارخانواده در مورد پرستار و یا خانه سالمندان ایجاد می‌شوند، آورده شده‌است : قولی ندهید که نتوانید و یا نتوانید انجام دهید. من شنیده‌ام که بسیاری از پرستار سالمندان می‌گویند که فرزندان حتی یک خانه با پرستار را برای پدر و مادر سالمندشان در نظر نمی‌گیرند. این بسیار جالب به نظر می‌رسد اما می‌تواند عواقب نامطلوبی داشته باشد.

اگر پدر و مادر سالمندانشان که بدون پرستار سالمند زندگی می کنند با یک اتفاق ناگهانی روبه رو شوند برای مثال، شکستن لگن و یا سکته مغزی، وقتی که پرستار سالمندان بیمارستان اصرار می کنند که پدر و مادر سالمندشان نمی‌توانند به خانه بازگردند و به مراقبت یک پرستار و یا خانه سالمندان نیاز دارند، خانوادها غافلگیر می‌شوند.

برای جلوگیری از این اتفاق، پیشنهاد می‌کنم که خانواده ها برای تمام احتمالات، از جمله نیاز بالقوه به نظارت ۲۴ ساعته در روز توسط خودشان یا یک پرستار سالمند ، برنامه‌ریزی کنند. در حالت ایده‌آل، فرزندان به همراه سالمندشان باید از خانه سالمندان قبل از نیاز به یک تصمیم فوری، دیدن کنند، گزینه‌ها را ارزیابی کنند و اولویت های خود را در نظر بگیرند. این کار می تواند با مشورت یک پرستار با تجربه انجام شود.

وظیفه شما در قالب پرستار سالمند ، مراقبت های مناسب است اما نه همیشه آن طور که والدین بخواهند.

مراقبت درست توسط اعضای خانواده و یا یک پرستار سالمند در زمان مناسب همیشه بحث برانگیز بوده است. با این حال، نباید تنها با خواسته های تغییرناپذیر والدین در شرایط معمول، تعریف شود.

یک برنامه “درست” پرستار سالمندی باید در حال حاضر و در آینده، نیازها و توانایی‌های اعضای خانواده را در بر بگیرد. اگر مراقبت به بهترین شکل  توسط پرستار در خانه سالمندان اجرا شود، خانه سالمندان و مراقبت پرستار سالمندان در آنجا، انتخاب عاقلانه‌ ای برای همه است.

راهکار پرستار سالمند منتظر یک سری از احساسات باشید.

هنگامی که مادرم با رفتن به خانه سالمندان و قرار گرفتن تحت نظر پرستار سالمند موافقت کرد، آسودگی توام با عذاب وجدان احساس کردم ناراحتی عمیقی که به طریقی نتوانسته بودم کار بیشتری برای جلوگیری از بردنش به خانه سالمندان انجام دهم، حس کردم.

از این که مادرم متوجه شده بود که به مراقبت ۲۴ ساعته توسط یک پرستار سالمند نیازمند است، ناراحت کننده بود. و بعد، مثل او، نگران چیزی بودم که در خانه سالمندان وجود داشت. این احساسات خیلی قوی و ناراحت‌کننده، اما عادی بودند.

پرستار تغییر می‌کنند اما مراقبت همچنان ادامه دارد.

در چند ماه گذشته، مادرم به وضعیت زندگی جدیدش عادت کرده‌است و من هم همین طور. دیگر نمی خواهد او را جا به جا کنم یا در اتاق اورژانس او را تنها بگذارم، اما مطمئن هستم که یک پرستار سالمند در کنار اوست و اتاق او تمیز است.

پرستار سالمندان نسبت به او پاسخگو هستند و او کاملا راضی است. و هنوز هم با همان الزاماتی که من پنج سال داشته ام زندگی می کنم تا حتی بهتر از یک پرستار سالمند به مادرم کمک کنم تا آنجا که ممکن است به طور کامل و سالم زندگی کند.بری ج. جیکوبز، یک روانشناس بالینی و پرستار خانوادگی، یکی از اعضای هیات مشورتی PARA care giving است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.