پرستاری کودک و سالمند شش نکته که پیش از پرستار کودک شدن باید بدانید و رعایت نمائید. - موسسه پرستاری قاب چاریتی

شناختن کار پرستار کودک پیش از وارد شدن به آن، موضوع مهمی است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کار پرستار پرداخته ایم. نکاتی که پیش از پرستار کودک شدن باید در مورد کارش بداند عبارتند از :

پرستار بچه ابتدا باید به عنوان پرستار ساده ثبت نام شود.

هر فرد برای پرستار بچه شدن باید ابتدا به عنوان پرستار ثبت نام شود و  چند سال به عنوان نگهدار ثبت نام شده کار کند. اگر در این مدت بتواند با کودکان کار کند، برای آینده کاری اش به عنوان پرستار تجربه خوبی خواهد بود.

برنامه های کار آموزی به پرستار کودک کمک خواهد کرد.

بعضی از بیمارستان های ویژه اطفال، برای پرستار تازه کار برنامه های کار آموزی دارند. نگهدار بچه می تواند از این برنامه ها برای کسب تجربه استفاده کند.

شنیدن برای پرستار بچه یک کلید است.

توانایی شنیدن به پرستار بچه زیادی خواهد کرد. در یک بیمارستان و یا درمانگاه، نگهدار بچه باید بتواند به خوبی با والدین صحبت کند تا بهترین مراقبت از کودک انجام بگیرد. هنگامی که بر کارتان به عنوان یک نگهدار مسلط شدید، گوش دادن به صحبت والدین و همچنین کودک به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به خوبی از کودک مراقبت کنید.

کودکان انعطاف پذیر هستند.

اگر زمانی را در کنار کودکان گذرانده باشید می دانید که کودکان به سادگی آسیب می بینند و زخم های ساده آنها نیز به سرعت بهبود می یابد. در یک محیط مناسب، روند بهبود کودکان به سرعت و بدون مشکل پیش خواهد رفت. بنابراین، پرستار بچه باید تلاش کند تا محیط مناسب را برای بهبود کودک به وجود بیاورد.

پرستار کودک با خانواده کودک نیز به اندازه خود بچه سر و کار دارد.

هنگامی که به عنوان نگهدار از کودکی مراقبت می کنید، باید بدانید که خانواده او نیز دخیل هستند. خانواده کودک تنها شامل پدر یا مادر نخواهد بود. کار پرستار بچه در برخورد با خانواده ها نیاز به هوش عاطفی دارد.

پرستار باید از خودش نیز مراقبت کند.

با توجه به اینکه در چه مکانی به عنوان نگهدار کودک مشغول به کار می شوید، ممکن است مراقبت از کودکانی را به عهده داشته باشید که به بیماری های خطرناکی دچار اند. در این شرایط، باید به خوبی از خودتان (روحی و جسمی) مراقبت کنید. تبدیل شدن به یک پرستار خوب کار ساده ای نخواهد بود و ممکن است زمان زیادی را ببرد. اما شکی نیست که رسیدن به این هدف ارزش تلاش کردن را دارد. تدوین شده در قاب چاریتی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.