پرستاری کودک و سالمند منابع مختلف پیدا کردن پرستار سالمند که در انتخاب ما تاثیر گذار است - موسسه پرستاری قاب چاریتی

منابع مختلفی برای پیدا کردن پرستار سالمند در جامعه وجود دارد اما شاید برای همه در دسترس نباشند. همچنین خانواده ها ممکن است نسبت به هر کدام از این منابع پرستار سالمند، بی اطلاع باشند. به همین دلیل، چند منبع پرستار سالمند را در کشور آمریکا ارائه کرده ایم ، صرفا این مقاله یک نمونه توصیفی از کشور آمریکا است و ما در قاب چاریتی سعی کردیم جملات را بست داده و با داده های بانک اطلاعاتی خودمان نسبت عملی بودن آن را در ایران بررسی کنیم.

آژانس های منطقه ای و شبکه به جهت پیدا کردن پرستار سالمند

۱. آژانس منطقه ای محلی پرستار سالمند (AAA)  مخصوص سالمندان که شبکه ای ملی شامل ارائه خدمات اجتماعی، تغذیه ای و پرستار سالمندی است، اطلاعاتی را در مورد امکانات زندگی در نزدیکی محل سکونت شما دارد. بنابراین سعی کنید تا این آژانس محلی پرستار سالمندی را در نزدیکی منزل خود بیابید و در آنجا به دنبال پرستار سالمند باشید.

شبیه این مراکز در ایران را می توان پیدا کرد همان چیزی که در ایران برای پیدا کردن پرستار سالمند نیاز است یک نوعی از NGO مثل سراهای محله یکی از وظایف اصلی آنها داشتن اطلاعات در مورد سالمندان همان منطقه است و همچنین سامان دهی به وضعیت آنها را بایستی در دستور کار قرار دهند.

موسسات بازنشستگی بیمه های تامین اجتماعی و غیره

۲. مؤسسه مالی ژنوورث با همکاری انجمن بازنشستگان آمریکا در نظر دارد تا همراه با خدمات مقرون به صرفه مراقبت از سالمندان توسط مراقب ، خدمات جست و جوی آنلاین و رایگان مراقب سالمند را نیز ارائه دهد.در ایران به شکل دیگری فعالیت می نمایند مانند سازمان های تامین اجتماعی و سازمان ها و ارگان های مرتبط با بازنشستگان برای پیدا کردن پرستار سالمند نیاز به شناسایی کامل حال سالمندان از این مراکز داریم که می توانیم اطلاعات مناسبی را از این مکان ها بدست آوریم.

۳٫ SNAPforseniors، که یک شبکه سودمند پرستار سالمند است ، امکانات در محل مورد نیازتان را برای شما در نظر می گیرد. چنین سازمانی در ایران کمتر مشاهده شده است و یا به تازگی مراکز ارائه خدمات بالینی در منزل با دارا بودن دیتا بیس بزرگی از پرستاران ، بهیاران و کمک بهیاران می توانند شما را در پیدا کردن پرستار سالمند یاری کنند .

انجمن ها و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر ایران

۴. انجمن ملی مراقبت خانگی و بیمارستان ها فهرستی شامل خدمات مراقبت در منطقه شما را ارائه می دهد. این همان پرونده درمانی سالمندان در مراکز ارائه خدمات بالینی در منزل و یا بیمارستان ها می باشد که می توانید با دسترسی به این اطلاعات در جهت پیدا کردن پرستار سالمند مناسب گام بردارید که می تواند در انتخاب شما بسیار موثر واقع شود.

۵. وب سایت مدیکر، آسایشگاه های سالمندان و خانه های بهداشت و درمان با پرستار سالمندان با تجربه را رتبه بندی کرده است که می توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید. وبسایت های دانشگاه های علوم پزشکی ایران ، شهید بهشتی و … که لیست مراکز ارائه خدمات بالینی در منزل را ارائه کرده اند شما می توانید به آنها سر بزنید و برای پیدا کردن پرستار سالمند مناسب با آنها در ارتباط باشید.

۶. LeadingAge، آژانس های خدماتی پرستاری ، دارای سرویس آژانس املاک در وب سایت خود است. مانند وبسایت مرکز پرستاری در منزل قاب چاریتی که ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل و پرستاری کودک در منزل است.

وبسایت های ارائه خدمات بالینی در منزل جهت پیدا کردن پرستار سالمند

۷. پزشک و  پرستار سالمندان می توانند در تمامی جوانب به افراد سالمند کمک کنند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پرستاری در منزل مراجعه کنید. و یا در همین وبسایت در قسمت مقالات ابتدا خواسته خود را جستجو نمائید و پس از کسب اطلاعات لازم با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۰۹۴۰۹۴ تماس حاصل فرمائید و اطلاعات دقیق تری به جهت پیدا کردن پرستار سالمند کسب نمائید.

۸٫ متخصصان کاردرمانی که به نوعی پرستار سالمند هستند با ارزیابی موقعیت خانه و ساکنین آن و با مشورت پرستار سالمند، پیشنهاداتی از جمله قرار دادن نرده در اطراف خانه برای برقراری امنیت بیشتر و یا پیشنهادات دیگر، ارائه می دهند. آنها همچنین به سالمندان کمک میکنند تا قدرت و مهارت های خود را تقویت کنند و بتوانند با حفظ تعادل فیزیکی خود و با وابستگی کمتری به پرستار سالمند ، به انجام فعالیت های روزانه بپردازند.

تحقیقات نشان می دهد که معاینه و درمان سالمند توسط یک OT (متخصص کاردرمانی)، باعث می شود تا سالمند مدت زمان بیشتری بتواند در خانه خودش زندگی کند و کمتر به خانواده یا یک مراقب وابسته باشد. انجمن متخصصان کار درمانی نیز  یک منبع مناسب برای یافتن نگهدار مجرب است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.