پرستاری کودک و سالمند پاسخگویی و خدمات شبانه روزی - موسسه پرستاری قاب چاریتی

مراکز دارای مجوز می بایستی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خودشان ادامه دهند ، اگر این اقدام انجام نشود تخلف ایست و کیفیت خدمت هیچ ارتباطی با شبانه روزی بودن این مراکز ندارد اگر ما بخواهیم کیفیت خدمت معنی کنیم می توانیم پشتیبانی خانواده ها و مراقبین اعزامی بحث نمایئم … پاسخگویی و خدمات شبانه روزی :

ما در اینجا به صورت ۲۴ ساعته خدمات شبانه روزی ارائه می دهیم:

کاشناسان مشاوره ما در تمامی زمان ها آماده پاسخگویی شما هستند خدمات نرسینگ و پرستاری ، اعزام آمبولانس و پزشک عمومی و متخصص به صورت ۲۴ ساعته است پشتیبانی از خدمات ارائه شده در مرکز قاب چاریتی  به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته بدون تعطیلی است در اینجا راهکار های زیادی وجود دارد که بتوانیم خدماتی با کیفیت و درخور به شما ارائه دهیم.

این راهکار ها شامل:

زیر ساخت های قدرتمند سخت افزاری و نرم افزاری جهت سهولت ارتباط با مشترکین و مراقبین دارا بودن دیتا بیس بزرگی از مراقبین و مشترکین خدمت گرفته شده اجرای فرایند های سازمانی بصورت حرفه ای و متعدد کیفیت خدمات برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ توسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات تعریف شد. کیفیت خدمات تمام وجوه خدمت را شامل می‌شود از جمله زمان پاسخ و … كه ميتوان گفت در تمام این زمینه ها مرکز پرستاری ما میخواهد که پیشگام باشد پس به خدمات شبانه روزی ما اعتماد کنید و همراه ما باشید.

خدمات شبانه روزی به معنای در دسترس بودن همیشگی تمام شیفت های کاری محسوب می شود به صورتی که بخش های کاری جذب نیروی انسانی ، پذیرش مشترکین ، مشاوره خدمت ، مالی و اداری و… همگی فعال می باشند.

بخش پشتیبانی پس از خدمات به واحدی اطلاق می شود که مشترکین پس از عقد قرارداد فی ما بین تمامی مشکلات خود اعم از تغییر نگهدار ، مراقب و پرستار را بر عهده دارد اطلاعات شما خانواده ها در بانک اطلاعاتی قاب چاریتی ذخیره شده است و شما می توانید در هر تایمی از شبانه روز مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 202 views بار دسته بندی : سوالات متداول تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.