پرستاری کودک و سالمند پرستار کودک ارزان ، پرستار سالمند ارزان قیمت ؟ آیا چنین چیزی منطقی است؟ - موسسه پرستاری قاب چاریتی

امروز می خواهیم پیرامون پرستار کودک ، سالمند ارزان قیمت توضیحاتی به اختصار به شما همراهان عزیز ارائه دهیم ، آیا پرستار کودک ، سالمند ارزان وجود دارد ؟ آیا پرستار کودک ، سالمند ارزان اصولا مفهومی به غیر از ترغیب خانواده ها به سپردن عزیز ترین افراد خانواده شان به شرکت های نظافتچی نمی باشد ؟ اصلا پرستار کودک ، سالمند ارزان وجود دارد ؟ چرا خیلی ها چنین چیزی را تبلیغ می نمایند ؟ آیا سوداگری در کار نیست ؟

با جستجوی مختصری در اینترنت می توانیم به سادگی بفهمیم شرکت های کلاه بردار زیادی در زمینه خدمات پرستاری در حال فعالیت می باشند ، چنین تبلیغاتی اصولا توسط وبسایت ها و شبکه های اجتماعی مطرح می شود که هیچ گونه مجوزی از مراجع ذی صلاح جهت اعزام پرستار به منازل ندارند شاید همین مورد کارفی است اما در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد خواهیم داد.

پرستار کودک ارزان ؟! هزینه پرستار کودک ، سالمند اصولا چگونه محاسبه می شود ؟

مصاحبه با یکی از کارشناسان پرستاری ، بیش از ۱۰ سال است در زمینه اعزام پزشک و پرستار در منازل سابقه فعالیت دارم در این مدت زمان تجارت زیادی به جهت اعزام پرستار کودک ، سالمند به منازل به دست آورده ام و فکر می کنم هزینه ای که یک پرستار بابت ارائه خدمت به کودک و یا سالمند دریافت می نماید کاملا منطق با نوع فعالیت ، تحصیلات ، شیفت خدمات و سابقه کاری ایشان تعریف می شود و اینکه شرکتی ادعای پرستار کودک ، سالمند ارزان می نماید کذب محض است و قطعا موضوع در کار است …

فرمودید موضوعی در کار است می تونید بیشتر در این ارتباط توضیح دهید ؟

بله این مساله زمانی پیش می آید که یک شرکت بدون توجه به شرایط خانواده و بدون اخذ هیچگونه مدارکی معتبری اعم از سوء پیشینه ، عدم اعتیاد و … اقدام به اعزام پرستار به منازل می نماید و از همین رو شاهد مشکلات بسیار زیادی برای خانواده ها هستیم که پس از دوره زمانی کوتاهی نیز پس از کسب سود بسیار زیاد از خانواده ها بدون هیچگونه تعهدی شرکت بسته می شود و اثری از آنها نیست؟

پرستار کودک ارزان ؟! دستگاه های نظارتی در این باب چگونه عمل می نمایند؟

در این مدتی که بنده به عنوان کارشناس پرستاری در زمینه اعزام پرستار به منازل خدمت کرده ام می توانم به جرات بگویم که اینگونه دستگاه ها هشدار های بسیار زیادی به خانواده ها بابت به خدمت گرفتن پرستار ها از مراکز معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت نموده اند ولی متاسفانه هنوز هم دام پهن شده برای خانواده ها برچیده نشده است.

فکر می کنید آگاهی دادن در این مورد می تواند موثر باشد؟

قطعا همین طور هست به نحوی که خانواده ها مسیر صحیح استخدام یک پرستار کودک و یا سالمند را به خوبی بدانند به هیچ عنوان گرفتار اینگونه کلاهبرداری ها و مشکلات پس از آن نخواهند شد .

پرستار کودک ارزان ؟! پیشنهاد شما چیست؟ حرف آخر

پیشنهاد من به خانواده ها این است که قبل از استخدام یک پرستار از مجوز های مراکز اعزام پرستار مطمئن شوند و همچنین از مراکز درخواست نمایند مجوز های مربوطه را به آنها نشان دهند و همچنین از صلاحیت نیروی اعزامی به منزل خود آگاهی لازم را داشته باشند که پرونده مشخصی در مرکز مورد اعتماد آنها دارا می باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.