پرستاری کودک و سالمند پرستار کودک سوال و جواب رایج در موقع مصاحبه با ایشان - موسسه پرستاری قاب چاریتی

شما به عنوان پرستار کودک سوال و جواب های مشخصی هنگام مصاحبه باید داشته باشید پرستار کودک تا اینجا رزومه خود را با دقت کامل کرده اید تا مطمئن شوید که به روز و بدون خطا است. علاوه بر این، شما نامه ای مختصر، اما دقیق را نوشته اید و در آن توضیح داده اید که چرا احساس میکنید مهارت های مناسب برای شغل یک پرستار در منزل را دارید.

با این حال، مصاحبه هنوز یک مانع دیگر برای پرستار کودک در منزل است. برای آن که شانس گرفتن شغل مورد نظر را یه عنوان پرستار در منزل داشته باشید، لازم است برای بعضی از سؤالات مصاحبه کننده آماده شوید و بعضی از پاسخ های پیشنهادی را مطالعه کنید.

مکان های زیادی برای یافتن سوالات رایج طبقه بندی شده در مصاحبه با پرستار در منزل وجود دارد که از شما به عنوان پرستار در منزل می خواهند نمونه هایی از دستاوردهای خود را ارائه دهید یا به مدیر استخدام توضیح دهید چرا که شما شایسته استخدام هستید. همچنین لازم است که به عنوان پرستار در منزل به سوالات و پاسخ های نمونه ای که به طور خاص به این حرفه مربوط میشوند، نگاهی بیاندازید.سپس، شما به عنوان پرستار در منزل قادر خواهید بود که پاسخ های هوشمندانه ای را که نه تنها خردمندانه هستند بلکه متناسب با جواب هم میباشند ارائه دهید.

۵ سوال و جواب مصاحبه با پرستار در منزل

پرستار کودک سوال و جواب وضعیتی را شرح دهید که شما تحت استرس زیاد کارتان را به خوبی انجام داده اید.حدود یک سال پیش، من پرستار در منزل یک بیمار مسن که مبتلا به زوال شدید عقل شده بود، بودم. یک روز او بسیار هیجان زده شد و می دانستم که اولین اقدام من به عنوان پرستار در منزل باید این باشد که در اسرع وقت آرام شود.

از آنجایی که من در حدود دو سال در حال مراقبت از او به عنوان پرستار در منزل  بودم، حضور من و کلمات تسکین دهنده ام به اندازه کافی موثر بود که توانستم به سرعت این وضعیت را بدون آسیب رساندن به بیمارم حل کنم.

پرستار کودک سوال و جواب درباره ی وقتی که به عنوان پرستار در منزل در یک تیم کار کرده اید توضیح دهید و نتیجه ی آن را بگویید هنگامی که در آخرین شغلم به عنوان پرستار در منزل مشغول به کار بودم، تقریبا هر روز کار گروهی انجام دادم. شرکتی که من در آن مشغول به کار بودم، قادر بود که بسیاری از کسب و کار های مطمئن را در یک مجتمع مسکونی که محبوب مردم سالخورده بود که می خواستند تا حد امکان مستقل زندگی کنند، ایجاد کند.

در هر یک از شیفت های کاریم به عنوان پرستار در منزل، با سایر پرستاران شرکت رو به رو میشدم و ما با هم تصمیم میگرفتیم که وظایف مربوط به بیماران را با هم تقسیم کنیم.این روش ما را قادر میساخت که بدون صرف مقدار زیادی انرژی و بدون اتلاف وقت، بتوانیم وظایف بیمارانمان را انجام دهیم.

اگر یکی از اعضای خانواده بیمار از مراقبت شما از بیمار به عنوان پرستار کودک در منزل ناراضی بود ، چه کار میکنید؟

این قضیه در طی شش ماه گذشته با پسر یک بیمار برای من به عنوان پرستار کودک یا سالمند در منزل اتفاق افتاد و من بلافاصله از اعضای خانواده مربوطه عذر خواهی کردم.اگرچه من به عنوان یک پرستار در منزل، هیچ کار اشتباهی نکرده بودم، هنوز احساس میکنم که لازم بود احساسات آن پسر را تأیید کنم، به او حق بدم و به او بفهمانم که به انتقاد او با جدیت گوش خواهم داد.

پس از گوش دادن به دقت به انتقاد او، به او اطمینان دادم که مراقبت با کیفیت بالا همیشه اولویت من است و  تاکید کردم که میفهمم که چقدر برایش مهم است که از کسی که دوستش دارد، به خوبی مراقبت شود. این گفت و گو باعث شد که اعضای خانواده تصدیق کنند که او همه چیز را اشتباه تفسیر کرده است و می گوید که او در مورد مراقبت من از بیمار احساس خوبی دارد.

آیا شما فکر میکنید که در ۵ سال اینده هم میخواهید که به عنوان پرستار در منزل فعالیت داشته باشید؟

بله، زیرا این حرفه ای است که من از زمانی که نه ساله بودم می خواستم دنبال کنم و از زمانی که تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم، فهمیدم که این کار، شغل رضایت بخشی برای تامین امرار معاش زندگی است. من هر موقع که میخواهم برای سوالات مصاحبه با پرستار در منزل اماده شوم و یا هنگامی که به عنوان پرستار در منزل با بیمارم درباره ی اینکه روزش چگونه گذشته است صحبت میکنم،  شغلم را بسیار جدی میگیرم.

چگونه تجربیات شما به عنوان یک پرستار کودک
در منزل، شما را برای استخدام در شرکت ما واجد شرایط میکند

هنگام آماده شدن برای این جلسه و پیش بینی پرسشنامه مصاحبه اختصاصی مربوط به مراقبتهای پرستاری در منزل که ممکن بود از من پرسیده شود، به وب سایت این شرکت نگاه کردم و متوجه شدم که این مرکز در پنج سال گذشته، یکی از بهترین شرکت های پرستاری در منزل بوده است.

من به عنوان یک پرستار در منزل یک فرد بسیار هدف گرا هستم و مسئولیتم را در کار با دیگران در شرکت، برای حفظ ارزش ها و اصولی که مشتریان میخواهند عزیزانشان را به طور مداوم با مراقبت های ارائه شده از سوی این شرکت تامین کنند، انجام میدهم.                                                                                                                                

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.