پرستاری کودک و سالمند پزشک در منزل، ویزیت پزشک در منزل، خدمات درمانی در منزل - موسسه پرستاری قاب چاریتی

 

پزشک در منزل و سایر خدمات مراقبتی، درمانی و توانبخشی در منزل به صورت کاملا تخصصی توسط مرکز پرستاری قاب چاریتی ارائه می شود.

حضور پرسنل درمانی و مراقبتی در منزل برای بیمارانی که به دلایل مختلف مانند محدودیت های حرکتی ناشی از حوادث و بیماری و یا کهولت سن نمی توانند به بیمارستان و مطب مراجعه کنند بسیار کمک  کننده خواهد بود.

ویزیت در منزل با هدف تشخیص، درمان، غربالگری، مشاوره و راهنمایی به اعضای خانواده و بیمار طراحی شده است.

پزشک در منزل

ارائه خدمات مراقبت و درمان در منزل پزشک، پرستار و مراقبین برای درمان و مراقبت از بیمار به منزل او رفته و تا زمان مشخصی که ممکن است دائم و یا موقت باشد به امور بیمار می پردازند. علاوه بر این خدمات توانبخشی نیز از جمله خدماتی است که با هدف بهبودی بیمار در منزل قابل ارائه است.

حضور تیم درمانی و پزشک در منزل از نظر توجه به محیط فیزیکی و ارزیابی محل زندگی بیمار نیز حائز اهمیت است.

در زمان درخواست پزشک برای بیمار خود از مرکز پرستاری قاب چاریتی چند نکته را مد نظر قرار دهید:

سن و جنسیت، علائم و نشانه ها و شکایت بیمار، داروهای مصرفی

شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر روزی از سال حتی اعیاد و ایام تعطیل با یک تماس از حضور کادر درمانی و مراقبتی مانند پزشک در منزل قاب چاریتی بهره مند شوید.

تیم مراقبتی و درمانی قاب چاریتی در کوتاهترین زمان ممکن و با جامع ترین خدمات و تجهیزات مورد نیاز بر بالین بیمار شما حاضر خواهد شد و در صورت نیاز به اقدامات تکمیلی مانند انجام آزمایشات و عکس برداری می تواند تجویز و دستور آن را درخواست کند.

خدمات ویزیت پزشک در منزل به درخواست خانواده و همچنین دستور پزشک می تواند به صورت دوره ای برنامه ریزی شود و پس از آن پزشک طبق تاریخ های از قبل تعیین شده برای ارزیابی بیمار به منزل مراجعه کند و یا به صورت موقت بعد از تشخیص و اطمینان از درمان به کار خود پایان دهد.

پزشک در منزل

در چه مواردی می توانید از خدمات پزشک در منزل استفاده کنید

زمانی که بیمار سالمند بوده و قادر به حرکت نیست.

زمانی که بیمار به دلیل تنهایی فاقد همراه و حمایت در زمان مراجعه به مراکز پزشکی است.

زمانی که بیمار به دلیل معلولیت قادر به حرکت نیست.

زمانی که بیمار به دلیل ماهیت بیمار نباید از تخت خود خارج شود و کاملا وابسته به تخت است.

زمانی که به دلیل تعطیلات و ایام خاص و همچنین شرایط خاص دسترسی به پزشک میسر نیست.

استفاده از خدمات درمانی و مراقبتی در منزل به استقلال و توانمندی بیمار نیز کمک می کند. حضور تیم درمانی و مراقبتی در منزل بیمار به بیمار و خانواده اطمینان خاطر بیشتری می دهد. زمانی که خانواده روند درمان را از نزدیک تحت نظر نداشته باشند و روند بهبودی بیمار را از نزدیک مشاهده می کنند از استرس کمتری رنج خواهند برد.

زمانی که پزشک به منزل بیمار مراجعه می کند، باعث کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار وخانواده می شود. در واقع ویژگی دسترسی راحت مهم ترین و اصلی ترین ویژگی و دلیل استفاده از خدمات درمانی در منزل محسوب می شود.

پزشک در منزل

خانواده ها نیز در سال های اخیر بیش از پیش به اهمیت مسائل بهداشتی و درمانی پی برده اند و پیوسته در تلاش اند بهترین خدمات را بدون ایجاد آسیب روانی و استرس خارجی برای عزیزان خود فراهم کنند.

مرکز پرستاری قاب چاریتی نیز برای رساندن خانواده ها به این هدف تمام تلاش خود را در زمینه اعزام پرستار و یا پزشک در منزل نموده است و توانسته است خانواده های بسیاری را در شهر تهران از خدمات خود بهره مند کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 574 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.