پرستاری کودک و سالمند پس از مصاحبه با پرستار کودک و شروع به کار او به عنوان مراقب - موسسه پرستاری قاب چاریتی

پایان مصاحبه پایان کار نیست. وقتی مصاحبه با پرستار کودک انجام شد و او کار را پذیرفت، مسائل دیگری مطرح می­شود. ممکن است بعضی از والدین بلافاصله پس از پایان مصاحبه، پرستار کودک را برای مراقبت از فرزند شان بپذیرند. بعضی دیگر ممکن است با پرستاران کودک احتمالی دیگر نیز مصاحبه کنند و طی چند روز آینده نتیجه را به او اطلاع دهند.

اولین چیزی که باید بداند این است که نگران نشود. احساس اضطراب در همه مراحل یک مصاحبه (قبل از مصاحبه، بعد از مصاحبه و خصوصا پس از مصاحبه) برای مراقب طبیعی است. ممکن است هنگام بازگشت به خانه، آن­چه در مصاحبه گذشت را مرور کرده و به این فکر کند که می­توانست در بعضی از موقعیت­ ها متفاوت عمل کند.

پیشنهاداتی برای تغییر روحیه پرستار کودک پس از مصاحبه.

بهتر است پس از مصاحبه پرستار کودک به انجام کاری بپردازد که از آن لذت می­برد، مثلا نمایش مورد علاقه خود را ببیند، به سینما برود یا دوست خود را به یک بستنی میهمان کند و با او در مورد مصاحبه گپ بزند. انجام چنین کاری باعث می­شود پرستار کودک تجربه خود را به زبان آورده و از مشغله ذهنی رها شود.

گاهی اوقات ممکن است شما او را قبول نکرده باشید توجه داشته باشید که هیچ لزومی ندارد که خاطره بدی از شما داشته باشد او نیز یک انسان است که شغلی متناسب با مهارت ها و تحصیلات خود را برگزیده است پس سعی نمائید با کمال احترام دلایل عدم قبولی او را به او بگوئید و آرزوی موفقیت برای او بکنید.

آن­چه پرستار کودک پس از مصاحبه باید انجام دهد

پیشنهاد می­شود پرستار کودک بلافاصله پس از پایان مصاحبه یک پیام کوتاه برای مصاحبه­ کننده بفرستد و از او تشکر کند. این کار مراقب را نسبت به شغل خود علاقه­ مند نشان می­دهد. خیلی از پرستاران کودک این کار را انجام نمی­دهند، بنابراین ارسال یک پیام کوتاه ساده می­تواند برای پرستار کودک یک امتیاز مثبت محسوب شود.

قطعا لیستی از فعالیت هایی که پرستار در زمان مصاحبه خانواده باید انجام دهد را در اختیار دارید پس از آن بررسی نمائید که تمامی آنها را یادداشت کرده اید و خواسته های خانواده را مو به مو اجرا کنید طبیعی است که روز های اول کاری شما مخصوصا اگر تجربه چندانی نداشته باشید جهت نگهداری از کودک با چالش رو به رو می شوید می توانید با مرکز پرستاری در منزل قاب چاریتی تماس بگیرید و از کارشناسان مشاوره لازم را بگیرید.

اطلاع از نتیجه مصاحبه

باید پس از مصاحبه انتظار شنیدن هر پاسخی را از والدین کودک داشته باشد. اگر پاسخ منفی باشد پرستار کودک نباید ناامید شود. زیرا هیچ­کس نمی­تواند به طور صددرصد از هر مصاحبه­ ای سربلند بیرون بیاید. درصورتی­که پس از گذشت یک تا دو هفته والدین کودک نتیجه را به پرستار کودک اطلاع ندهند، او می­تواند پاسخ را پیگیری کند و از تصمیم آن­ها آگاه شود.

در صورت پذیرفته نشدن، بهتراست پرستار کودک علت را از والدین کودک بپرسد، به این ترتیب او می­تواند نقاط ضعف خود را پیداکرده و آن­ها را برطرف کند و در مصاحبه ­های بعدی شانس بیشتری داشته باشد.حتی شما می توانید نتیجه مصاحبه خود با خانواده را از طریق مرکز جویا شوید و از کارشناس مربوطه خود بخواهید که نتیجه اعلامی خانواده را به شما بگویند ، نگران نباشید اگر واقعا در زمینه مراقبت از کودک مهارت دارید و آموزش های لازم را در مرکز پرستاری قاب چاریتی گذرانده اید حتما مشغول به کار می شوید.

گام­های بعدی

درصورتی­که پرستار کودک پذیرفته نشود، بهتر است مجددا به جست­وجوی خانواده­ هایی که به پرستار کودک نیاز دارند بپردازد یا تبلیغات اینترنتی بیشتری انجام­ دهد. اما اگر توسط والدین پذیرفته شود، باید در مورد زمان شروع کار با والدین کودک صحبت کند. اکنون زمان آن رسیده که او اولین تجربه کاری خود را آغازکند.

یادتان باشد پس از پایان مصاحبه با خانواده و قبول شرایط و هزینه های اعلامی از سوی دو طرف و عقد قرارداد فی مابین در ارتباط با دستمزد پرستار کودک همه چیز تمام شده است و شما تا پایان قرارداد می بایستی نسبت به تعهدی که به خانواده دارید فعالیت خود را انجام دهید البته که جای نگرانی نیست و کارشناسان پشتیبانی مرکز پرستاری می توانند در صورت عدم قبول پس از انعقاد قرارداد ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت مراقب موجود در قرارداد را تعویض نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.