پرستاری کودک و سالمند یافتن پرستار سالمند چگونه این کار انجام دهیم و پرستار استخدام کنیم؟ - موسسه پرستاری قاب چاریتی

یافتن پرستار سالمند مناسب برای مراقبت از سالمند معمولا چالش بر انگیز است. به ویژه زمانی که از انواع پرستار سالمند و ویژگی های آنها اطلاعی نداشته باشید و ندانید که به دنبال چه چیزی هستید. پیش از اینکه به انواع پرستار سالمند و خدمات آن ها فکر کنید، بهتر است که نیاز های سالمندتان را به خوبی بررسی و آنها را لیست کنید.

یافتن پرستار سالمند چگونه مناسب ترین پرستار سالمند را بیابیم؟

در مرحله بعدی باید از بین دو گزینه موجود یکی را انتخاب کنید: استخدام پرستار سالمند به صورت خصوصی و یا استخدام از آژانس های پرستار سالمندی. هر کدام از این دو نوع پرستار سالمند دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در ادامه مختصرا به آنها می پردازیم:

استفاده از آژانس پرستاری برای استخدام پرستار

آژانس
های پرستار سالمندی معمولا خدمات زیر را ارائه می دهند:

  • بررسی دقیق هر
    درخواست با توجه به منابع
  • آموزش و تایید
    صلاحیت های پرستار سالمند
  • کنترل سوابق
    هر پرستار سالمند
  • انجام تمام
    مراحل قانونی استخدام پرستار سالمند مانند قرارداد ها، مالیات و …
  • ارائه
    پشتیبانی و ارسال پرستار سالمند جدید در صورت در دسترس نبودن پرستار سالمند قبلی
    (یا ناتوان بودن پرستار سالمند قبلی در انجام کارهای مورد نیاز)

استخدام پرستار به صورت خصوصی

استخدام و يافتن پرستار سالمند خصوصی معمولا برای خانواده سالمند احساس بهتری را به همراه دارد. چرا که شما خودتان با پرستار سالمند مصاحبه می کنید و درباره او تصمیم می گیرید.با مطالعه و رعایت نکات گفته شده در ادامه این مقاله، می توانید بدون نگرانی روند استخدام یک پرستار سالمند را شروع کنید.

  • داشتن شخصیت- شخصیت داشتن برای یک پرستار سالمند امری ضروری است. پرستار سالمند هر چقدر هم که در زمینه کاری اش تخصص و تحصیلات داشته باشد، نداشتن شخصیت و حسن رفتار باعث می شود تا او به یک پرستار سالمند بد و ضعیف تبدیل شود. مصاحبه با پرستار سالمند می تواند تا حدودی میزان شخصیت و حسن رفتار پرستار سالمند را مشخص کند.
  • داشتن مجوز و مدارک لازم و تایید صلاحیت آنها- داشتن دانش، تجربه و تحصیلات و همچنین مدارک و مجوز های تایید شده این موارد برای پرستار سالمند بسیار مهم است. بنابراین، خانواده سالمند باید حتما درباره صلاحیت خود پرستار سالمند مورد نظر و همچنین مدارک و مجوزهای او تحقیق و بررسی مناسبی را به عمل آورند.
  • بستن قرارداد- در صورت استخدام هر نوع پرستار سالمند، حتما با آنها قراردادی را داشته باشید و در آن قرار داد مواردی از قبیل: کارهای لازم الاجرا توسط پرستار سالمند، ساعات کاری، میزان دستمزد، میزان تعطیلات و مرخصی و … را عنوان کنید. تدوین شده در قاب چاریتی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.