پرستاری کودک و سالمند ارتباط بین پرستار سالمند و سالمند ، وظایف پرستار تمام آنچه باید بدانید - موسسه پرستاری قاب چاریتی

ارتباط بین پرستار سالمند ، سالمند ، مدیران پرستار سالمندی ، اعضای خانواده ، و تیم های برنامه ریزی و اداری در هنگام ارائه خدمات پرستار سالمندی ، امری ضروری است.

ارتباط بین مراقب سالمند و سالمند در مورد فعالیت های روزانه ،نیازها ، رفتارها و روال کار ، امری طبیعی است. شما همچنین باید بتوانید اطلاعاتی درباره مراقبت از عزیزانتان رابدست آورید.

در موسسات پرستار معتبر، ارتباط بین پرستار سالمند و سالمند همه چیز را در کتابی با نام کتاب مراقبت می گذارند تا اعضای خانواده بتوانند به خواندن و مطالعه آن پرداخته و اطلاعات لازم را در مورد مراقب سالمند به دست آورند. این کتاب جزئیات روال کاری مشتری، فعالیت های پرستار ، داروها، وسایل و سایر جزئیات روز را توضیح می دهد.

نیگرن که یک پرستار حرفه ای است، می گوید: برای بسیاری از مشتریان، ارائه یک رویه ثابت و روتین از طرف پرستار سالمند باعث می شود تا  احساس آرامش و راحتی می کند. در موسسات پرستاری معتبر ،  مدیران پرستار در مورد  اسناد و سایر جزییات بحث می کنند تا ایشان بتواند روشی را که برای مشتری مناسب تر است حفظ کند. در این موسسات، مدیران پرستار سالمندی به صورت تمام وقت (۲۴-۷) در دسترس هستند.

در هر موسسه پرستاری ، دسترسی داشتن به مدیران موسسه جهت مراقب از سالمند با تجربه در طول ساعات تعطیلی نیز امری قابل انتظار است ، اما نوع پاسخ به شما بسیار متفاوت است. از موسسه پرستار سالمندی یا مراقب سالمند بخواهید که نوع ارتباط تان را در ساعات تطیلی و غیرکاری مشخص کند.

نکته : اگر ارتباطات و دستیابی به مدیران پرستاری ، حتی در ساعات غیرکاری ، برای شما اهمیت دارد، حتما نحوه ارتباط با تیم پرستار سالمندی در ساعات غیر کاری و تعطیلی را بررسی کنید.

ارتباط بین پرستار سالمند و سالمند باید یک رابطه فعال با سالمند ایجاد کند

شما باید از موسسه پرستار سالمندی که مشتری آن شده اید، چیزی بیشتراز کارهای ساده روزمره را توقع داشته باشید. همبستگی ، ارتباط خوب و محبت جنبه های مهم مراقبت یک مراقب سالمند هستند.

از پرستار انتظار داشته باشید که زمان خود را با سالمند شما بگذراند، بدون در نظر گرفتن اینکه چه مرحله ای از زندگی او است. پرستار ایده آل با والدین شما ارتباط برقرار کرده و در فعالیت هایی که والدین ار آنها لذت می برند، مانند حل جدول یا بافتن ، شرکت می کند. پرستار باید سالمند رابشناسد، وقت خود را با سالمند بگذارند تا فعالیت ها را باهم انجام بدهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.