پرستاری کودک و سالمند استخدام پرستار سالمند از کجا شروع کنیم که خیالمان راحت باشد؟ - موسسه پرستاری قاب چاریتی

ممکن است شما درباره استخدام پرستار سالمند بخشی از روزنامه یا مجله، سایت های اینترنتی، با تجربه شخصی و یا با کمک آژانس های پرستار سالمند پیدا کنید. همچنین ممکن است با دادن آگهی شخصی در روزنامه ها و یا فضای مجازی پرستار سالمند مورد نظر خود را بیابید. همه این راه ها برای یافتن مراقب در دسترس هستند.

استخدام پرستار سالمند خصوصی

برخی معتقدند که استخدام مراقب به صورت خصوصی، ارزان ترین راه است. دستمزد مراقب استخدام شده به صورت خصوصی، روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۵ دلار است. اما با وجود چالش هایی مانند مالیات، بیمه، امور اداری، صلاحیت او و … این روش قطعا ساده و مطمئن ترین راه نخواهد بود. علاوه بر این، تمام کارها در غیاب به عهده خانواده سالمند خواهد بود. همچنین در صورت انصراف مراقب از ادامه کار، تمام مراحل باید دوباره تکرار شود.

آژانس ها و سازمان های ثبت نامی استخدام مراقب

هزینه استخدام مراقب از این ارگان ها چیزی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در روز است. اما این ارگان ها متعهدند که تمام امور اداری، مالیاتی و … راه به عهده می گیرند.

این
ارگان ها همچنین، مزایای زیر را دارند:

  • آژانس های پرستار سالمندی مرتبا در حال استخدام پرستار سالمند جدید هستند و همیشه پرستار سالمند جایگزین آماده و مناسب  در اختیار دارند. این باعث می شود تا بتوانند در هر شرایطی  در صورت نیاز، برای شما پرستار سالمند جدید و مناسب بفرستند.
  • کنترل سوابق، مهارت، تجربه و … به عهده این ارگان ها می باشد.
  • این آژانس ها به صورت پیوسته و تمام وقت بر کار نظارت دارند و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی، به آن رسیدگی می کنند.
  • آنها تمام هزینه های را می پردازند و به صورت یک قبض برای شما می فرستند.

آژانس هایی نیز وجود دارند که پرستار سالمند را مستقیما به استخدام شما در می آورند. آنها تعدادی پرستار سالمند با تعهد و با صلاحیت را برای مصاحبه معرفی می کنند. سپس شما می توانید با مصاحبه با آنها و بررسی مهارت ها و سوابق آنها، پرستار سالمند مناسب برای شرایط سالمند و خانواده تان را استخدام کنید. تمامی بیمه ها، امور اداری، مالیات ها و … مانند سایر آژانس های پرستاری به عهده آژانس است. نظارت بر کار مراقب نیز در این آژانس ها به خوبی پیگیری می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.