پرستاری کودک و سالمند استخدام پرستار سالمند مراحل عمومی كه بايد بدانیم و اجرا کنیم - موسسه پرستاری قاب چاریتی

استخدام پرستار سالمند ، نگرانی در مورد سلامتی و امنیت عزیز سالمند بیمار یا دارای ضعف جسمی شما دغدغه بسیار بزرگی خواهد بود. به ویژه هنگامی که سالمند حاضر به جابجایی نبوده و بخواهد در خانه بماند. تحقیقات نشان می دهد که نزدیک به ۷۹ درصد از سالمندانی که به پرستار نیاز دارند، در خانه خودشان مراقبت می شوند.به صورت کلی، دو نوع مراقبت خانگی پرستار وجود دارد ، پرستار پزشکی و درمانی و پرستار خانگی . اگر سالمند عزیز شما دچار بیماری بوده و یا به هر دلیلی احتیاجات پزشکی و درمانی دارد، استخدام پرستار پزشکی و درمانی بهترین انتخاب خواهد بود.

پرستار خدمات پزشکی و خدمات درمانی مختلفی از جمله تزریق، مدیریت دارو و … را ارائه خواهد داد.اما اگر عزیز سالمند شما فقط برای کارهای خانگی مانند نظافت، تهیه غذا، شست و شو و … به کمک احتیاج دارد، پرستار خانگی انتخاب مناسبی خواهد بود. البته این نوع پرستار نیز انواع مختلفی دارد که با توجه به میزان نیاز سالمند می توانید نوع آن را انتخاب کنید.

استخدام پرستار سالمند به صورت خصوصی یا استخدام از آژانس های پرستاری و یا هر دو؟

در این مرحله نیز، دو انتخاب خواهید داشت : انتخاب پرستار به صورت خصوصی و مستقیما توسط خود شما و استفاده از آژانس های پرستاری . هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که شما می توانید با بررسی شرایط و نیاز سالمند، روش مناسب را انتخاب کنید.

کنترل سوابق کاری و شخصی

حساسیت داشتن در مورد استخدام پرستار امری کاملا طبیعی است. در واقع، ما بر حساسیت داشتن در این زمینه تاکید داریم.اگر از آژانس های پرستاری استفاده می کنید، حتما روش استخدام پرستار توسط آژانس را بررسی کنید مطمئن شوید که سوابق پرستار را کنترل می کنند.اگر نمی توانید به روش استخدام آژانس ها اعتماد کنید، بهترین راه این است که خودتان دست به کار شوید و کار استخدام پرستار را شروع کنید.

نظارت بر کار پس از استخدام

بعد از استخدام پرستار سالمند ، باید مطمئن شوید که او کار خود را درست و به بهترین نحو انجام می دهد. لیستی از کارهایی که می خواهید پرستار برای سالمندتان انجام دهد را آماده کنید.در نظر داشته باشید که اهداف تان از استخدام را حتما در آن لیست بگنجانید و چیزی را از قلم نیندازید. اهدافی مانند امنیت، سلامتی، رفاه و حمایت اجتماعی برای سالمندتان . با کنترل منظم تطابق این لیست با کارهای پرستار ، می توانید به خوبی بر کار پرستار نظارت کنید. تدوین شده در وبسایت قاب چاریتی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : پرستار سالمند ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.