پرستاری کودک و سالمند چگونه قالب های تم اینستاگرام را دانلود کنم؟ - موسسه پرستاری قاب چاریتی

قالب پست اينستاگرام

قالب پست اينستاگرام چيست ؟

قالب‌ هاي پست اينستاگرام طرح هاي منسجم و یکدستي مي باشند که به صورت یکسان در همه پست‌ های اینستاگرام گنجانده می شوند. لايه هاي اين قالب شامل لوگو و رنگ برند شما و اطلاعاتی مثل ایمیل و شماره تلفن پشتیبانی شما هستند. عمدتا اين قالب ها فقط یک‌ بار طراحی می‌شوند و به صورت فایل‌ لایه باز در اختیار كاربران قرار می گیرند و شما می‌ توانید محتوای مورد نظر خود را در آن وارد کرده و سپس به راحتي در صفحه اینستاگرامي خود منتشر کنید. بايد گفت كه داشتن قالب جذاب برای هر پیجی ضروري و واجب است. چون اينكار باعث منظم شدن پيج و ماندگاري محتواي شما در ذهن مخاطب مي شود يعني هر بار که پست و استوری از شما منتشر می شود در نظر کاربران جذاب جلوه مي ‌کند.

قالب هاي آماده پست و استوري اينستاگرام با استفاده از فتوشاپ طراحی شده اند و با فرمت psd در اختیار شما عزیزان قرار مي گيرند. از آنجایی که این قالب ها به صورت فایل لایه باز می باشند شما به راحتی می توانید آن ها را شخصی سازی کنید. همچنین می توانید متن، عکس، رنگ، لوگو و … را مطابق با خواسته خود تغییر دهید.با اين كار به اين هدف نزديك مي شويد كه پيج اينستاگرامي تان روز به روز پيشرفت كند و مخاطبان و مشتريان شما افزايش پيدا كنند.

قالب پست اينستاگرام

چون اينستاگرام فراگير شده و افراد زيادي در دنيا به كسب درامد از آن روي آورده اند، موفقیت در اینستاگرام كمي سخت‌ شده و محيط رقابتی که هر روز جدی تر می‌شود فقط یکی از علت هايي است که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و رشد و توسعه دادن آن را به يك چالش بزرگ تبديل كرده است. پس شما در چنین محيطی باید هوشیارانه عمل کنید تا بتوانید مخاطب يا فالوور هاي خوبی جذب كنيد. یکی از نكات بااهمیت در جذب و حفظ كردن مخاطب داشتن ظاهر زيبا، جذاب و تاثير گذار در صفحه اينستاگرامي شما مي باشد ، بنابراين این زیبایی را بايد در ظاهر پست‌ ها و استوری‌ ها به مخاطب نشان دهيد.

طبق آماری که اخيرا منتشر شده است ، اینستاگرام با تعداد حدودا يك میلیارد کاربر فعال یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین شبکه های اجتماعی در جهان شده است و تقریباً از هر ۳ فرد ایرانی، یک کاربر عضو این شبکه اجتماعی جذاب می باشد. در دنيا حدودا ۲۵ میلیون كسب و کار بزرگ و كوچك در پلتفرم اینستاگرام مشغول هستند که واقعا آماری قابل توجهي به حساب مي آيد. اين آمار نشان دهنده اهميت اينستاگرام در اقتصاد و بيزينس هاست پس بي شك اگر صاحبان كسب و كار براي بهتر شدن صفحه اينستاگرامي بيزينس خود تلاش نكنند از بقيه عقب مي مانند.

برای دیده‌ شدن در اینستاگرام ظاهر پیج شما و محتوایی که به صورت پست و یا استوری منتشر می‌کنید بسیاربا اهميت است. طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند می‌تواند کار سختی باشد مخصوصا اگر دانشی از طراحی و گرافیک نداشته باشید اين سختي چند برابر مي شود. اینجاست که قالب‌ های آماده اینستاگرام یا تم‌ های اینستاگرام می‌ توانند به شما کمک زيادي کنند. قالب‌ ها، تم‌ ها و یا کاور های اینستاگرام همگی اصطلاحاتي هست که برای این محصول در فضای مجازی استفاده می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.