پرستاری کودک و سالمند  فاصله هوایی کیش تا مشهد چقدر است - موسسه پرستاری قاب چاریتی

رفتن به سفر می‌تواند دلایل خواصی داشته باشد؛ ولی بی‌شک خرید، تفریح، زیارت و عواملی هستند که به‌طورمعمول همه برای سفر مد نظر خود دارند. مشهد دومین شهر بزرگ کشور، یکی از مقصدهای پرطرفدار برای سفر است که همه موارد ذکرشده را دارد.

این شهر توریستی و زیارتی با جاذبه‌های گردشگری، بناهای قدیمی، تفریحات هیجان‌انگیز، هتل‌های لوکس و مجلل، مراکز خرید جذاب  و حرم مطهر امام رضا(ع) توانسته سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر را به خود جذب کند. به همین خاطر آژانس‌های مسافرتی تورهای زیادی را در سال از سراسر ایران به مشهد انجام می‌دهند که یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین آن‌ها تور مشهد از کیش است.

فاصله کیش تا مشهد در سفر هوایی

تور هوایی مشهد از کیش یکی از گزینه‌های سفر به این شهر زیارتی جذاب است. زمان سفر دو ساعت با میانگین سرعت ۸۵۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود. شما در این سفر محدودیت ۳۰ کیلو بار دارید. هزینه این نوع سفر بهصرفه بوده و بهدلیل زمان کم یکی از بهترین گزینه‌های پیشروی شماست.

اگر دوست دارید با هواپیما سفر کنید و هزینه کمی را برای سفر خود درنظر گرفتهاید. پیشنهاد ما به شما تور لحظه آخری مشهد از کیش است. بلیط هواپیما کیش به مشهد بهترین گزینه پیشنهادی خواهد بود. فاصله فرودگاه مشهد تا حرم امام رضا حدود ۱۰ کیلومتر است. این امکان برای زائران فراهم شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند به محل اسکان خود در هتل‌های نزدیک حرم برسند.

فاصله کیش تا مشهد در سفر زمینی

قطار

اگر بخواهید در سفر از کیش به مشهد، از مسیر زمینی با قطار بروید، باید خود را برای یک سفر طولانی آماده کنید. ابتدا بگویم از کیش مستقیم برای مشهد، قطار وجود ندارد. شما باید به بندرعباس بروید و از آن‌جا به مقصد مشهد سفر خود را شروع کنید. این مسیر حدود ۲۱ ساعت طول خواهد کشید. حدود چهار ساعت از بندرعباس با جزیره فاصله دارید؛ پس یعنی یک شبانهروز در مسیر هستید. این ساعت در مسیربودن هر کسی را خسته می‌کند؛ ولی هزینه مقرونبهصرفه‌تری نسبت به هواپیما دارد.

جستجو بلیط هواپیما مشهد تهران در علی بابا

اتوبوس

اتوبوس یکی از ارزان‌ترین راه‌های حملونقل است که می‌توانید برای مسافرت‌هایتان انتخاب کنید. در سفر مشهد از کیش با اتوبوس باید ۱۸ ساعت در مسیر باشید تا به مقصد برسید. برای این سفر هم باید ابتدا به بندر عباس بروید، سپس سفر خود را ادامه دهید. به‌یاد داشته باشید چهار ساعت فاصله کیش تا بندرعباس را به اضافه ۱۸ ساعت زمان سفر از بندرعباس تا مشهد کنید.

وسیله شخصی

یکی دیگر از راه‌های سفر وسیله شخصی است. فاصله کیش تا مشهد حدود ۱۸۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. اگر بخواهیم با سرعت معمولی بدون توقف حساب کنیم، حدود یک روز در راه هستید. با یک حساب ساده می‌توانید بفهمید که چه میزان بنزین برای این سفر لازم دارید و چه مقدار باید هزینه کنید تا به مقصد برسید. اگر فقط قصد سفر به مشهد را دارید، اصلا این راه سفر پیشنهاد نمی‌شود.

فاصله زمانی سفر از کیش به مشهد

اگر با هواپیما از کیش به مشهد بروید، حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه در راه هستید که این مسیر خیلی به عوامل آبوهوا بستگی دارد. بهطورمعمول اگر بخواهید از کیش به مشهد بروید، باید حدود دو ساعت منتظر بمانید تا به مقصد برسید. البته در مقابل ۲۴ ساعت با قطار و ۲۲ ساعت با اتوبوس گزینه خیلی بهتری به‌نظر می‌رسد و بی‌شک بهترین گزینه برای انتخاب سفر هوایی است.

در سفر هوایی نیازی نیست تا بندرعباس سفر کنید و از آن جا سفر خود را ادامه دهید. شما می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی کیش مستقیم به مشهد سفر کنید. پس نتیجه می‌گیریم بلیط هواپیما کیش به مشهد مناسب‌ترین راه سفر است.

عوامل موثر در تغییر مدت زمان سفر هوایی

هر هواپیما می‌تواند در یک حداکثر دمایی تیکآف کند که سازنده هواپیما آن را طراحی می‌کند. با گرم‌ترشدن دمای کرهزمین نسبت به قبل طول زمان همه پروازها بیشتر شده است. یکی دیگر از عوامل موثر در نشست هواپیما شرایط جوی شناخته می‌شود. در جنوب هوایی گرم و شرجی جریان دارد؛ ولی شمال کشور هوا سرد ومه‌آلود است. همین امر می‌تواند از تیکآف هواپیما جلوگیری کند.

چاله‌های هوایی یکی دیگر از مشکلات خلبان‌ها حین پرواز است که باید با آن دستوپنجه نرم کنند. وزن زیاد از دیگر مشکلاتی است که خلبان‌ها برای نشستن با آن مواجه می‌شوند. همین امر باعث تاخیر در تیک‌آف شده است. هواپیما برای تیک‌آف خوب باید ارتفاع مناسبی بگیرد که این کار باعث افزایش سرعت و سوخت آن خواهد شد. ممکن است هواپیما هنگام افزایش سرعت به چاله‌های هوایی برخورد کند.

با توجه به نکاتی که گفتیم، بلیط هواپیما کیش به مشهد بهترین پیشنهاد ممکن برای سفر است. فقط قبل از سفر شرایط آبوهوایی مشهد را چک کنید؛ سپس چمدان خود را ببندید. اگر برای اولین بار سوار هواپیما می‌شوید، تدابیر پزشکی لازم را درنظر داشته باشید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها