پرستاری کودک و سالمند پرستار کودک ممتاز و خوب ویژگی هایی که به دنبال آن باشید - موسسه پرستاری قاب چاریتی

فرض کنید یک پرستار کودک ممتاز  را برای بعد از ظهر ها استخدام کرده اید. طبیعی است اگر که در مورد این پرستار جدید نگران هستید. آیا فرزند شما این مراقب کودک را دوست دارد؟ اگر شما به دنبال سر نخ هایی برای تایید صلاحیت مراقب کودک خود هستید، نکات زیر را در پرستار جستجو کنید:

شیوه نگرش

مراقب کودک خوب، از اینکه از کودک شما مراقبت می کند شاد خواهد بود. این شادی پرستار را می توانید در طرز رفتار او با کودک، لباس پوشیدن او و لبخند (!) او جستجو کنید. در پرستار به دنبال نگرش مثبت باشید. چرا که نوع نگرش پرستار ، اساس انتخاب مراقب کودک مناسب و خوب است.

کار پرستار به گونه ای است که هر شخص در این کار به آموزش و کسب تجربه نیاز دارد. چرا که مراقبت از کودکان به سادگی مراقبت از بزرگسالان نخواهد بود. میزان تجربه و تحصیلات و مهارت های پرستار از جمله مواردی است که حتما باید در مورد پرستار در نظر گرفته شود.

پرستار کودک مسئولیت پذیری

در نظر داشته باشید که یک پرستار خوب همیشه سر وقت خواهد بود. یک مراقب کودک خوب همچنین پیش از شروع کارش سوالاتی را از شما خواهد پرسید. سوالاتی در مورد قوانین خانه، محدودیت ها، تشویق ها و تنبیه ها و … . اگر پرستار کودکی که انتخاب کرده اید، سر وقت نیست و یا نسبت به توضیحات شما در مورد خانه و فرزندتان اهمیتی قائل نمی شود، موضوع را به عنوان یک “پرچم قرمز” در نظر بگیرید و سریعا به دنبال استخدام یک پرستار جدید باشید.

پرستار کودک ممتاز حق و حقوق

یک پرستار تحصیل کرده و خوب، نسبت به حق و حقوقش آگاه است و می داند که علاوه بر علاقه ای که نسبت به کارش دارد، درآمدش نیز از این کار است.  اگر مراقب کودک موضوع حقوق و مزایای خود را بدون خجالت و تعارف مطرح کند، این یک نشانه خوب است.

انگیزه و انرژی

اگر پرستار شما برای فرزندتان اهمیت قائل است و پر انرژی  با انگیزه از او مراقبت می کند، شما یک پرستار خوب را استخدام کرده اید. این مراقب کودک خوب و با انگیزه می تواند نشانه های مختلفی داشته باشد. خواندن چندین باره یک داستان برای کودک، بردن او به کتابخانه برای گرفتن یک کتاب داستان جدید، همراهی بدون خستگی با کودک در پارک و یا شهر بازی و یا انجام بازی مورد علاقه کودک با او، از نشانه های یک مراقب کودک خوب است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : پرستار کودک ، مقالات تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.