پرستاری کودک و سالمند ۱۰ تا از بهترین بازی های سوپر ماریو یا قارچ خور آنلاین - موسسه پرستاری قاب چاریتی

تا کنون نام سوپر ماریو ? را شنیده اید؟ اگر بالای ۳۰ سال دارید قطعا با این نام آشنا هستید اگر هم نه از پدر یا مادرتان اگر بپرسید قطعا آن ها با این بازی در کنسول های مختلف بازی خاطره دارند. از این رو امروز به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی های سوپر ماریو یا قارچ خور آنلاین خواهیم پرداخت. پس با رهنامه همراه باشید.

سایت بازی آنلاین قارچ خور جدید

Best Online Mario Games 

پیش از این در رهنامه به معرفی بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره   و  بهترین بازی پازل آنلاین  پرداختیم. در ادامه به معرفی ده بازی آنلاین ماریو قارچ خور که از معروفیت بالایی برخوردار هستند خواهیم پرداخت. سوپر ماریو را می توان مشهور ترین شخصیت دنیای بازی ها دانست، این شخصیت بازی تقریبا در همه کنسول های بازی تا گوشی های اندروید وجود داشته و دارد، متخصصان بازی های کامپیوتری، اولین زمان ورود این شخصیت بازی را به دنیا حقیقی، دهه هشتاد میلادی یا حدودا دهه هفتاد شمسی می دانند، و می توان گفت این لوله کش زیبا و با مزه، دارای بزرگترین مجموعه بازی های سریالی در دنیا است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازی آنلاین قارچ خور Paper Mario

Paper Mario یک بازی از گروه بازی های ماریو است که یک بازی ریل تایم می باشد و پلتفرم جدیدی را از این سری بازی را آغاز کرده است. نکته جالب در مورد این بازی، سیستم نبرد مبتنی بر نوبت آن است که چیزی در یک بازی ماریو قبل از سری Paper Mario دیده نمی شد. این بازی همچنین از سبک گرافیکی جدید مبتنی بر مدل کاغذی برخوردار است. این بازی یکی از بازی های بسیار معتبر کنسول N64 بود و سری Paper Mario جدید را آغاز کرد.

بازی های آنلاین ماریو قارچ خور Super Mario Kart

Mario Kart یکی از بزرگترین سری بازی های نینتندو است. Super Mario Kart for SNES بازی ای است که یکی از مهمترین سری بازی های N را آغاز کرد. این بازی کاملا جدید، از سری بازی مسابقه ای go-kart بود که در آن بازیکنان می توانند برای برنده شدن در مسابقات و حالت های نبرد مواردی از قبیل قارچ، ستاره و صدف جمع کنند. در این بازی، بازیکن چند بازی مسابقه ای بسیار سرگرم کننده را انجام داده و می تواند از این طریق مسابقات اصلی جام ماریو کارت برنده شود.

بازی مرد قارچ خور Mario 64

mario 64 به عنوان اولین بازی سه بعدی (۳D) ماریو در تاریخ سریال های خود بود. این بازی بود که چشم انداز سه بعدی هیجان انگیز جدیدی را برای سری های بعدی خود ایجاد کرد و گوی سبقت را از بازی های دو بعدی قبلی خود را برد. بنابراین، جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران این بازی سوپر ماریو را بهترین بازی تاریخ سوپر ماریو ارزیابی کنند.

بازی ماریو قارچ خور Super Mario World

Super Mario World به عنوان پرتاب کننده بازی به کنسول ۱۶ بیتی SNES بود. این یکی از اولین بازی های ماریو بود که نقشه باز تری را در اختیار بازیکنان قرار می داد تا  کمی متفاوت بازی کنند.این بازی شامل ۹۶ سطح برای بازیکنان است. همچنین این بازی ماریو بود که یوشی دایناسور را معرفی کرد، که می تواند به دشمنان شلیک کند. اگرچه کاملاً یک بازی انقلابی مانند ماریو ۶۴ نبود اما در زمان خودش یک بازی فوق العاده بود.

بازی آنلاین قارچ خور Mario All-Stars

Super Mario All-Stars در ابتدا تلفیقی از بازی های NES Mario با گرافیک های تازه تر  از مدل ۱۶ بیتی است. این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین ماریو است زیرا شامل یک سریال Super Mario Bros ، Mario Bros 2 ، Mario Bros 3 و Mario Bros Lost Levels می باشد. All-Stars شامل تمام بازی های کلاسیک پلتفرم NES Mario با کیفیت گرافیکی و صوتی بهتر برای بازی کردن شما است.

بازی آنلاین ماریو قارچ خور Super Mario World 2 – Yoshi’s Island

Yoshi’s Island همیشه جزء سری پلتفرم های ماریو محسوب نمی شود، اما دنباله Super Mario World است. یوشی ممکن است در این بازی ستاره بازی نباشد اما ماریوی کوچک هنوز سوار یوشی دایناسور می شود. این بازی از پلتفرم گرافیکی متمایز نسبت به سایر سری های سوپر ماریو برخوردار است و جلوه های زیبایی نیز در بازی دارد

بازی آنلاین قارچ خور  Super Mario World – The New Adventure Deluxe

بازی Super Mario World – The New Adventure Deluxe با بالاترین کیفیت در دسترس است. Super Mario World – New Adventure Deluxe یک بازی Super Nintendo است که می توانید به صورت آنلاین از آن لذت ببرید. این بازی SNES نسخه انگلیسی ایالات متحده است که در تمام مرورگرهای وب مدرن و بدون نیاز به دانلود کار می کند.

سوپر ماریو بازی آنلاین Somari the Adventurer

بازی Somari the Adventurer به صورت آنلاین با بالاترین کیفیت قابل بازی کردن است. Somari the Adventurer یک بازی Sega Genesis است که می توانید در وبسایت آن از آن لذت ببرید. این بازی SEGA نسخه انگلیسی ایالات متحده است که در تمام مرورگرهای وب مدرن  کار می کند. سوماری ماجراجو بخشی از بازی های ماریو است که بازی در محیط ماجراجویی است که می توانید بازی کنید.

بازی قارچ خور آنلاین فلش Mario & Luigi: Partners In Time

بازی Mario & Luigi: Partners In Time را می توانید اکنون با بالاترین کیفیت بازی کنید. Mario & Luigi: Partners In Time یک بازی Nintendo DS است که می توانید  از آن لذت ببرید. Mario & Luigi: Partners In Time بخشی از بازی های  RPG و ماجرا جویی است که می توانید بازی کنید.

بازی آنلاین قارچ خور Super Mario Unlimited

بازی Super Mario Unlimited می توانید با کلیک روی لینک بازی کنید. Super Mario Unlimited یک بازی نینتندو است که می توانید از آن لذت ببرید. این بازی NES نسخه انگلیسی ایالات متحده است که در همه مرورگرهای وب مدرن  کار می کند. Super Mario Unlimited بخشی از بازی های ماجراجویی های سوپر ماریو است که می توانید بازی کنید.

بازی آنلاین قارچ خور Super Mario Odyssey

بازی آنلاین قارچ خور سری جدید Super Mario Odyssey را می توانید با کیفیت فوق العاده بازی کنید. Super Mario Odyssey یک بازی Super Nintendo است که می توانید در از لینکی که قرار داده ایم، بازی کنید. این بازی جذاب بدون نیاز به دانلود بوده و از طریق مرورگر قابل بازی کردن است، این بازی سوپر ماریو جز بازی های جدید و با گرافیک بالا برای این بازی به حساب می آید و می توانید از آن لذت ببرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.