پرستاری کودک و سالمند زمان تعویض پرستار کودک - موسسه پرستاری قاب چاریتی

والدین در طول مراقبت از فرزندان خود نیاز به استراحت و گردش دارند. یکی از کلیدهای لذت بخش کردن گردش های شما این است که مطمئن باشید یک پرستار قابل اعتماد دارید.

گاهی بنا به شرایط نیاز به استخدام پرستار کودک جدید دیده می شود. در این راستا تغییرمی تواند سخت باشد. خصوصا اگر مراقب  و پرستار محبوبی را از دست داده باشید!

زمان تعویض پرستار کودک

تعویض پرستار کودک و استخدام پرستار جدید  چالش های بسیاری را به همراه دارد. دلایلی که ممکن است شما برای تغییر  موقعیت ها هم اقدام کنید متفاوت هستند.

ممکن است شما مجبور به نقل مکان باشید. از کار پرستار قبلی راضی نباشید. ممکن است کودک شما با پرستار راحت نباشد. شاید پرستار به اندازه کافی آموزش دیده نیست.

تمام این موارد می تواند منجر به تعویض پرستار کودک شود. اما وجود پرستار جدید  می تواند سختی هایی هم به همراه داشته باشد. زیرا فرزندان شما، احساسات آنها و دلبستگی احتمالی به مراقب قبلی را چالش برانگیز می بینند.

با صرف زمان کافی، ارتباط خوب و تشخیص احساسات فرزندتان شرایط راحت تر می شود.

نکاتی برای راحت کردن تعویض پرستار کودک

در زمان تعویض پرستار کودک نکاتی را باید مدنظر داشته باشید. در این نوشته ما به بررسی دقیق این نکات می پردازیم.

احساسات فرزندتان را بپذیرید

فرزند شما احتمالاً با پرستار خود پیوندهای ویژه ای پیدا کرده است. حتی اگر آنها یک کارمند حقوق بگیر هستند، یک مراقب می تواند بیشتر شبیه یک عضو خانواده شود.

شما مراقبی می خواهید که دوست داشتنی باشد و فرزندتان به او اعتماد کند. این همچنین زمانی که پرستاری که آنها را می شناسند و دوستش دارند، ترک می کند و شخص دیگری جایگزین او می شود، دشوار می کند.

کودکان کوچکتر ممکن است درک نکنند که مراقبان ممکن است بیایند و بروند. حس ماندگاری آنها را مختل می کند. اما بدانید که کودکان انعطاف پذیر هستند و با یک مراقب جدید سازگار خواهند شد.

احساسات فرزندتان را بپذیرید

زمان تعویض پرستار کودک مراقب تغییر رفتار بچه ها باشید

کارشناسان می گویند که فرزندان شما ممکن است تا شش ماه پس از خروج پرستار دچار تغییرات رفتاری شوند. آنها ممکن است با انجام تمرینات کوچک پسرفت کنند و/یا شروع به کج خلقی کنند.

مراقب هر یک از این تغییرات رفتاری باشید، حمایت عاطفی ارائه دهید و به فرزندان خود کمک کنید تا در مورد احساسات خود صحبت کنند.

می‌توانید از فرزندانتان بخواهید که یادداشتی بنویسند یا برای مراقب در حال رفتنشان نقاشی بکشند. اگر آنها در بیان شفاهی احساسات خود مشکل دارند، نوشتن یا نقاشی ممکن است به آنها در پردازش احساسات کمک کند.

هنگامی که یک پرستار جدید وارد می شود، ممکن است از طرف فرزند شما واکنشی دیده شود. این بدان معنا نیست که شما مراقب اشتباهی را استخدام کرده اید. به احتمال زیاد فرزند شما هنوز در حال انجام برخی از احساسات این انتقال است.

زمان تعویض پرستار کودک احساسات خود را مدیریت کنید

پیدا کردن پرستار بچه ای که دوستش دارید و برای مراقبت از فرزندانتان به آن اعتماد دارید، به اندازه کافی سخت بود. اکنون آنها در حال ترک هستند و شما باید دوباره مراحل استخدام را طی کنید.

ممکن است احساس ناامیدی، استرس و احتمالاً خشم بر شما حاکم شود. شما باید از این احساسات فراتر رفته و الگوی فرزندان خود باشید تا از آنها پیروی کنند.

آنها به دنبال کمک و راهنمایی در مورد نحوه واکنش و رفتار با مردم هستند. حتی اگر در مورد آنها افکار منفی دارید، روی نکات مثبت پرستار بچه خود تمرکز کنید.

در مورد خاطرات سرگرم کننده و نحوه مراقبت آنها از خانواده و کمک در اطراف خانه صحبت کنید. بگو که دلت برای پرستار بچه ات هم تنگ خواهد شد.

نحوه رفتار شما با پرستار بچه ای که می رود بر نحوه سازگاری فرزندان شما با یک مراقب جدید تأثیر می گذارد. اگر از رفتن عصبانی هستید، ممکن است پرستار جدید شما با آغوش باز مورد استقبال فرزندانتان قرار نگیرد.

زمان تعویض پرستار کودک و رفتن او بسیار مهم است

رفتن به مدرسه برای اولین بار می تواند به اندازه کافی برای بچه ها استرس زا باشد. اکنون آنها باید تماشا کنند که پرستارشان هم می رود. این می تواند تغییر زیادی برای آن ها باشد. پس زمان بسیار مهم است.

در صورت امکان، چند ماه پس از شروع مدرسه منتظر بمانید تا بتوانید برای تغییر اقدام کنید.

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت موسسه پرستاری قاب چاریتی ما به بررسی زمان تعویض پرستار کودک پرداختیم. استخدام یک پرستار کودک می تواند سخت باشد اما با کمی تلاش و صبر می توان از مراجع معتبر به استخدام فرد مناسب پرداخت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : پرستار کودک تاريخ : 20 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها