پرستاری کودک و سالمند پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران - موسسه پرستاری قاب چاریتی

استخدام پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران اهمیت بسیار زیادی دارد. پشتیبانی مراقبت از خانه برای سالمندان پس از تعویض مفصل ران که عمل سختی  است بسیار مهم می باشد.

پیشرفت‌های جراحی در تعویض مفصل ران به سالمندان کمک می‌کند پس از سال‌ها تجربه درد ناشی از آرتریت آزاردهنده، آسیب یا سایر بیماری‌های ارتوپدی، کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

در حالی که نتایج بهبود یافته است، بیماران همچنان به مراقبت های تخصصی در طول توانبخشی تعویض مفصل ران نیاز دارند. بهبودی موفقیت‌آمیز در خانه نیازمند برنامه‌ریزی، فداکاری، پشتکار و صبر و همچنین حمایت عاطفی و فیزیکی دیگران است.

مراقبت‌های حرفه‌ای در منزل بوسیله پرستار  کارآزموده قاب چاریتی می‌تواند نقش مهمی در کمک به سالمندان در طول فرآیند بهبودی و بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

استخدام پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران

عموما پرستار بیمار و یا پر ستار سالمند، برنامه ای دقیق را ارائه می دهد که برای کمک به سالمندان پس از بستری شدن در بیمارستان و به حداقل رساندن خطر بستری مجدد طراحی شده است.

این برنامه به برنامه ریزی ترخیص و هماهنگی مراقبت برای اطمینان از انتقال بدون مشکل به راحتی خانه کمک می کند. عموما شما می توانید قبل از هر اقدامی، مشاوره رایگان مراقبت را هم دریافت کنید.

مهم ترین خدمات پرستار بیمار یا سالمند

پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران خدمات مهم پزشکی و غیر پزشکی را ارائه می دهند. این خدمات باعث آرامش خاطر  خانواده فرد مسن و خود او نیز می شود. اصلی ترین خدماتی که در این زمینه   ارائه می شوند عبارتند از:

کمک های جابجایی و نقل و انتقالات

پس از تعویض مفصل ران، سالمندان ممکن است به کمک برای حرکت در خانه خود نیاز داشته باشند – از جمله حرکت در فضاهای کوچک و پله ها و اجتناب از خطرات زمین خوردن.

پرستار بیمار یا پرستار سالمند ، در پیشگیری از سقوط به جلوگیری از لغزش، زمین خوردن و افتادن کمک می کند، که اجتناب از آنها پس از جراحی لگن ضروری است.

یادآوری قرار های مهم

پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران  باید در زمینه ایمنی و نگهداری فرد بسیار با دقت پیش رود. یکی از مهم ترین نکاتی که در این زمینه باید به خاطر سپرد، بررسی قرار های مهم است.

بیماران تعویض مفصل ران با جراح خود قرار ملاقات های بعدی خواهند داشت و ممکن است نیاز به فیزیوتراپی داشته باشند. یک مراقب و پرستار می‌تواند قرار ملاقات‌ها را پیگیری کند و در صورت نیاز، حمل‌ونقل را فراهم کند یا ترتیبی دهد.

نظارت بر تغذیه و هیدراتاسیون

سالمندان ممکن است هنگام بهبودی پس از تعویض مفصل ران، نیازهای غذایی داشته باشند. مراقب و پرستار سالمند می‌تواند اطمینان حاصل کند که هنگام بهبودی، تغذیه و هیدراتاسیون مناسب دریافت می‌کنند.

ممکن است نیاز به حضور پزشک تغذیه باشد. در این صورت پرستار می تواند با هماهنگی از قبل، برای انجام امور پزشکی اقدام کند.  پس از آن نیز اهمیت به برنامه پزشک تغذیه بسیار مهم می باشد.

مراقبت از راحتی فرد با کمک پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران

یک مراقب حرفه‌ای می‌تواند کیسه‌های یخ و پدهای گرمایشی آماده کند، از بالش‌ها برای سرپا نگه‌داشتن عزیزتان استفاده کند، یک وعده غذایی یا میان‌وعده مورد علاقه درست کند، یک بازی انجام دهد یا در گفتگوی دلپذیر شرکت کند.

هدف این است که اطمینان حاصل کنید که عزیز شما در طول دوران نقاهت تا حد امکان راحت و آسوده زندگی می کند. با حضور پرستار، برنامه ها و شرایط متنوع تری برای فرد مسن ایجاد می شود.

خانه داری سبک و تهیه غذا

پس از جراحی، سالمندان ممکن است احساس خستگی بیشتری کنند یا نگرانی‌های حرکتی داشته باشند که نظافت، حمل سبد لباس‌شویی، خرید مواد غذایی یا تهیه غذا را سخت می‌کند.

پرستار  و مراقب می‌تواند تا زمانی که سالمندتان روی پای خود بازگردد، در انجام این وظایف کمک کند – و برای همسر یا اعضای خانواده‌تان که ممکن است در کارهای اضافی به شما کمک کنند، استراحتی فراهم کند.

نظارت بر مشکلات و نگرانی ها

پرستار در منزل سالمند پس از تعویض مفصل ران  می تواند بر شرایط مختلف نظارت داشته باشد. خصوصا هنگامی که متخصصان بهداشت خانه یا اعضای خانواده قادر به انجام این کار نباشند.

عموما پشتیبانی پزشکی و مراقبت شخصی اهمیت زیادی دارد. مراقب شخصی در خانه نیز می‌تواند مراقب فرد مورد علاقه شما باشد و مشکلات مربوط به بعد از جراحی مانند افزایش درد، تورم، بی‌حسی، قرمزی، تخلیه، تب یا مشکل در حرکت را گزارش کند.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی نکاتی در ارتباط با استخدام پرستار سالمند پس از تعویض مفصل ران  پرداختیم. اگرچه ممکن است برخی از سالمندان پس از تعویض مفصل ران به کمک موقت نیاز داشته باشند، برخی دیگر پس از بهبودی کامل، ادامه دریافت خدمات مراقبت شخصی را انتخاب می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : پرستار سالمند تاريخ : 5 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها