پرستاری کودک و سالمند شستشو و آبرسانی صورت در یک مرحله، یک تیر و دو نشان! - موسسه پرستاری قاب چاریتی

 

همان طور که می دانید آب و رطوبت یکی از ضروری ترین نیازهای پوست است. بطوری که برای حفظ سلامتی و جوانی آن باید رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کنیم. این کار اغلب با استفاده موضعی از محصولات آبرسان انجام می شود. اما جالب است بدانید که هر راهکار و هر محصولی که پوست را رطوبت رسانی کند، شما را در تامین این رطوبت یاری خواهد کرد. بنابراین شما حتی با استفاده از یک شوینده صورت نیز می توانید به پوستتان رطوبت را تزریق کنید. برای این منظور، شوینده هیدروبوست نیتروژنا دقیقا همان محصولی است که به آن نیاز دارید. این شوینده صورت مصداق بارز اصطلاح “یک تیر و دو نشان” است. زیرا همزمان و در حین اینکه آلودگی های صورت را پاکسازی می کند، در حال انتقال رطوبت به پوست است. در واقع ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده ای که در فرمولاسیون این شوینده بکار رفته است، باعث جذب و حفظ رطوبت درون پوست می شود. بنابراین شما تنها با شستشوی صورتتان، پوستی به شدت نرم و لطیف و هیدراته شده خواهید داشت.

آیا شوینده صورت آبرسان هیدروبوست نیتروژینا را می شناسید؟

 

از آنجایی که پوست بطور روزانه با آلودگی، گرد و غبار، مواد آرایشی، ذرات آلاینده هوا و … در تماس است، باید در پایان روز آن را بشوییم. زیرا تنها از طریق شستشوی صورت با یک شوینده مناسب است که می توانیم از تجمع این آلودگی ها و ایجاد مشکلاتی نظیر جوش و لک و کدری پیشگیری کنیم. اما از آنجایی که پوست صورت بسیار حساس است، انتخاب محصولات مربوط به این ناحیه اهمیت فراوانی دارد. برای تهیه شوینده مخصوص پوست صورت باید به نکات مختلفی دقت کنیم. زیرا بسیاری از شوینده ها پس از استفاده، رطوبت و چربی طبیعی پوست را از بین برده و باعث حس خشکی و کشیدگی می شوند. اما اگر به دنبال یکی از بهترین و محبوب ترین شوینده های صورت هستید که با هر نوع پوستی سازگار باشد، واترژل شست و شوی صورت نیتروژنا را پیشنهاد می کنیم. این شوینده در کنار قدرت پاکسازی ایده آل، از مزایای آبرسانی قوی برخوردار است. لذا با تامین رطوبت کافی موجب تمیز و در عین حال مرطوب نگه داشتن پوستتان خواهد شد.

ژل شستشوی صورت هیدروبوست واترژل نیتروژینا فرمول ملایم و بافت ژلی سبکی دارد. لذا بدون اینکه پوست را خشک یا تحریک کند، آلودگی و ناخالصی های آن را از بین می برد. همچنین با حذف آلاینده ها و باکتری ها باعث تصفیه پوست و منافذ آن می شود. این شوینده منافذ را از هر گونه ذرات آلودگی که باعث انسداد آن ها می شود، پاکسازی می کند.  بنابراین پوستتان به قدری احساس تمیزی می کند که انگار در حال نفس کشیدن است. از طرفی دیگر به کمک مواد آبرسانی نظیر هیالورنیک اسید و گلیسرین باعث تزریق رطوبت به لایه های پوست می شود. در نتیجه پوستی سرشار از حس لطافت و طراوت و شادابی خواهید داشت. تمامی این ویژگی ها سبب شده تا ژل شستشو مدل هیدرا بوست برند Neutrogena به یک شوینده پرطرفدار در سراسر دنیا تبدیل شود. این شوینده حجم ایده آلی به مقدار حجم ۲۰۰ میلی لیتر دارد و تا ۱۲ ماه پس از باز کردن قابل استفاده می باشد. لذا انتخابی عالی و مقرون به صرفه خواهد بود.

 

چه کسانی می توانند از ژل شستشوی صورت نیتروژینا مدل Hydro Boost استفاده کنند؟

 

ژل شستشوی هیدرو بوست نوتروژنا  برای استفاده همه افراد در هر سنی و با هر نوع پوستی طراحی شده است. فرمولاسیون ملایم آن با همه انواع پوست ها سازگار بوده و باعث آسیب به آن ها نمی شود. بنابراین یک گزینه عالی برای پوست نوجوانان است. از طرفی دیگر این شوینده فرمولی ایمن و فاقد مواد مضر مانند پارابن، چربی و ترکیبات صابونی دارد. به همین خاطر غیر کومدوژنیک بوده و منجر به مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش نمی شود. از این رو افراد دارای پوست چرب نیز می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. با این حال خواص آبرسانی بالای این شوینده سبب شده تا انتخابی عالی برای پوست های خشک و کم آب و دهیدراته باشد. بنابراین شما می توانید هر روز دو بار، صبح و شب از شوینده واترژل هیدرابوست نوتروژینا استفاده نمایید.

 

از کجا می توان ژل شستشوی صورت هیدرو بوست واتر ژل نوتروژینا اصل را تهیه کرد؟

ژل شستشوی  Hydro Boost Water Gelنوتروژنا جزو محصولات مراقبت پوستی بسیار محبوب و شناخته شده ای در جهان می باشد. به طوری که در اغلب فروشگاه ها در کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسد. اما از آنجایی که این برند مشهور آمریکایی در کشور ما نمایندگی رسمی ندارد، شاید تهیه نمونه اصلی آن کمی دشوار باشد. زیرا ممکن است برخی افراد سودجو و بی وجدان با اقدام به فروش محصولات فیک و تقلبی، سلامت پوست مصرف کنندگان را به خظر بیاندازند. بنابراین توجه به اصل بودن محصولات خارجی در هنگام خرید، امری بسیار ضروری است. لذا توصیه ما به شما اینست که این محصولات را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از اصل بودن آن ها مطمئن باشید.

برای تهیه شوینده صورت نوتروژینا مدل هیدرو بوست واترژل می توانید به سایت رایامیکاپ مراجعه کنید. فروشگاه رایا میکاپ سال هاست که بعنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه عرضه محصولات آرایشی و مراقبتی فعالیت می کند. این فروشگاه طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و اصل از برندهای خارجی محبوب را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها تامین نموده و در دسترس شما عزیزان قرار می دهد. افزون بر این، اصالت تمامی محصولات در این فروشگاه تضمین شده است. بنابراین شما می توانید برای تهیه ژل کلینزر پاک کننده صورت هیدروبوست نوتروژینا از طریق فروشگاه رایامیکاپ اقدام کنید. این محصول اصل بوده و با قیمت مناسبی در مقایسه با سایر قیمت گذاری ها در بازار ارائه می شود. از این رو چنانچه قصد خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی رایامیکاپ را دارید، بر روی خرید ژل شوینده صورت آبی مدل هیدروبوست واترژل نوتروژینا اصل کلیک نمایید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.