پرستاری کودک و سالمند یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه - موسسه پرستاری قاب چاریتی

اگر به استخدام یک متخصص برای ارائه کمک های مراقبت در منزل فکر می کنید، ممکن است تعجب کنید که یک مراقب واجد شرایط در واقع چه کاری انجام می دهد و چگونه می تواند کمک کند. در این نوشته از وب سایت قاب چاریتی ما به بررسی یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه می پردازیم. از این رو اگر تمایل به استخدام پرستار سالمند یا پرستار بیمار دارید می توانید این نکات را به خاطر داشته باشید.

یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه چگونه است؟

یک روز معمولی برای هر مشتری به دلیل ماهیت شخصی پشتیبانی ارائه شده متفاوت است. در حقیقت قاب چاریتی برای پرستار، یک برنامه مراقبت از خانه سفارشی ایجاد می کند که در طول مشاوره اولیه شما ایجاد شده است. این طرح به عنوان یک “نقشه راه” عمل می کند و وظایف و نیازهای برنامه ریزی شده برای تکمیل هر روز را مشخص می کند. چه درخواست کمک در طول روز، چه مراقبت شبانه، مراقبت شخصی یا کمی همراهی داشته باشید، قاب چاریتی از نزدیک با شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که عزیزتان آسایش و ایمنی را که شایسته آن است دریافت خواهد کرد.

شروع روز (یا شب)

زمانی که پرستار سالمند یا بیمار وارد منزل می شود، به سالمند یا بیمار با احترام سلام و برخورد می کند. نیازهای او را ارزیابی می کنند. با طرح به درستی پیش می رود و حتی گاهی برای هماهنگی های بیشتر با اعضای خانواده تماس می گیرند. مراقب همچنین ممکن است در مورد برنامه‌ها، قرار ملاقات‌ها، وظایف، اولویت‌ها یا نیازهایی که عزیز شما ممکن است داشته باشد یا در آینده بپرسد.

یک مراقب در صبح ممکن است در انجام یک برنامه روزانه کمک کند. کمک به حمام کردن، لباس پوشیدن، آرایش کردن، خوردن صبحانه و درگیر شدن در سایر کارهای روزانه. در شب، یک مراقب ممکن است در زمان خواب کمک کند یا صرفاً برای ارائه آرامش و حمایت در آنجا باشد.

ارائه همراهی و کمک در یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه

پرستار استخدام شده در خانه به طور مداوم،‌ به طور مداوم نیازهای عزیز شما را برای همراهی و کمک ارزیابی می کند – به ترجیحات آنها احترام می گذارد و به ارتقای استقلال، تعامل و احساس ارزشمندی کمک می کند. به عنوان مثال، اگر سالمند شما مواد غذایی کمی دارد و هوس یک شام خاص را کرده است، پرستار می تواند برای تهیه مواد اولیه و کمک به تهیه غذای مورد نظر اقدام کند. یا، مراقب می‌تواند فعالیت‌هایی مانند سفر به مطب پزشک، کمک به یک بار لباس‌شویی، یا راه‌اندازی یک چت ویدیویی با نوه‌ها را هماهنگ کند.

ارائه همراهی و کمک در یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه

واه فرد مورد علاقه شما یک فرد مسن فعال یا یک فرد در پایان زندگی باشد، مراقب شما بر سلامت او نظارت خواهد کرد، از جمله مراقب خطرات اطراف خانه و تغییرات در وضعیت سلامت جسمی یا روانی آنهاست. اگر مراقب هر گونه نگرانی داشته باشد، حتما شما را از شرایط ایجاد شده آگاه خواهد کرد.

زمان رفتن به خانه

یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه بسته به شرایط می تواند در زمانی پایان پذیرد. قبل از اینکه مراقب شما را ترک کند، مطمئن می شود که عزیز شما راحت و امن است. بسته به زمان روز، آنها ممکن است اطمینان حاصل کنند که سالمند شما در شب مستقر است یا برای شروعی تازه در صبح آماده است. مراقب شما همچنین طرح را بررسی می‌کند تا تأیید کند که کارها تکمیل شده‌اند و ممکن است پس از پایان شیفت خود، با شما تماس بگیرد.

اگرچه هیچ روز معمولی برای یک مراقب و پرستار سالمند یا بیمار وجود ندارد، اما هدف این است که نیازهای فردی عزیزتان را برآورده کنید و در عین حال آرامش خاطر را برای شما فراهم کند.

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت موسسه پرستاری قاب چاریتی ما به بررسی یک روز زندگی پرستار حرفه ای در خانه پرداختیم. اگر به دنبال نکات بیشتر مراقبت از سالمندان هستید می توانید به راحتی با استخدام پرستار سالمند قدم مهمی در این زمینه بردارید. البته باید توجه داشته باشید که در این زمینه قبل از هر کاری لازم است تا با متخصصان این امر در قاب چاریتی مشورت کنید. پس اگر به خدمات مراقبت در منزل دلسوزانه ما برای خود یا یکی از عزیزانتان علاقه مند هستید، همین امروز می توانید با ما در ارتباط  باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 23 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها